2exu-guttjanuar2010 Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 det har jeg eller jeg har hatt navn klart i flere år nå får jeg endelig oppfylt ønske om å bruke en av de ettersom det er under to uker igjen til jeg er over på den sikre siden,tør jeg nå endelig å tro at alt går bra
paper Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Jada,jeg og!! Mange jentenavn-få guttenavn å ta av synes jeg... Heller mot dette: Gutt:Fredrik Jente:Ellisiv Hmmm,men enda mange laaange uker igjen,da..er vel 10u idag..klem
MissMe*med*lillegutt Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 hihi.. Ja, har navna klare vi og gitt!! hehe.. Er bare 8+5, så er jo leenge igjen, hvis alt går bra.. Jente: Sanne (tenker på å ha dobbelnavn, men ikke helt bestemt hva det siste skal være. Jeg vil ha Fredrikke eller Natalia, men han er usikker:P ) Gutt: Leo Mathias hihi...
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Oh yeah! Har samme termin som deg, og jeg har jentenavnet klart. guttenavnet er det værre med da faren og jeg har veldig ulikt syn på hva som er bra navn til en gutt! Men nå tror jeg det blir en jente da, så da er d jo ikke no stress!
lille_Harepus Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Jeg har ikke test positivt enda, vi prøver å bli gravid. Men vi diskuterer navn
Maligima Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 heihei Ja har begynt å notere litt i boken min:) Tenker litt på JENTE: Linnea,Talia,Elena,Sofie GUTT: Santos,Joaquin,Leandro Tror det er en jente,og heller litt mot Linnea!
malin85 Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 Navnene har vi hatt klare lenge før jeg ble gravid. Jente: Marielle Gutt: Casper
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 10. juli 2009 #8 Skrevet 10. juli 2009 Hei malin85 Vi også skulle ha navnet Marielle på vår datter... Helt til vi ombestemte oss helt på slutten, hehe.. Det ble Elvira Annabelle i steden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå