2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Jeg er 8 uker på vei og er likegyldig til alt. Ting som vanligvis gjør meg fly forbanna - jeg foretrekker ikke en mine. Jeg kjenner at oij, dette var jo ikke bra, men ingen sinna-følelse! HVA SKJER?!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Vet du hva..sånn hadde jeg det på starten av svangerskapet også. Var litt følelseskald, hvertfall til negative ting. Tok det ikke til meg. Tror kanskje det var et indre forsvar slik at jeg ikke skulle påvirke babyen med negative tanker. Hadde ikke kontroll over det da, bare følte ikke noe. Men..nå på slutten kan jeg bli skikkelig sinna! hehe, så ta det med ro, du går nok bare gjennom en periode. Hormonutbruddene kommer nok på rekke og rad skal du se;)
2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2009 hehe, veit ikke om jeg skal syns det er en god ting, men det er iallefall litt kjedelig å vere likegyldig! har jo ingen meninger om noe, så virker nok litt kjedelig akkurat nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå