Gå til innhold

Flere som har 1. klassing til høsten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette blir min 3.de 1. klassing, men jeg er like spent som om det skulle hvert førstemann :-)

Jeg er så heldig å få være klassekontakt, gleder meg til å bli kjent med klassen på en litt annen måte ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har:-) Dette er min første da, og jeg er sikkert like spent som henne;-)

 

Hun gleder seg noe helt vanvittig, blir veldig spennende:-)

Skrevet

Har min første 1klassing i år, og det blir spennende.

Har to skolebarn i huset fra før av, men det er ikke mine barn så blir ikke helt det samme.

Skrevet

Jeg har også. Førstemann skal til pers, hun gleder seg mye, jeg er kjempenervøs, hehe :P

Skrevet

Jeg har også, jeg er fryktelig spent (selv om det bare er 2 år siden eldstemann begynte). Midtersten gleder seg veldig, og har vokst utrolig det siset året. I fjor sommer nekta han å lære å skrive navnet sitt, hadde ikke sjangs til å få han til å sitte i ro lenge nok til at jeg fikk vist han engang. Nå skriver han navnet sitt (+ mangen andre ting), staver seg gjennom ord og har blitt stor flink skolegutt som kan sitte i ro og konsentrere seg :-) Men syns han er ung, blir ikke 6 år før 30 desember!!

Skrevet

Min største begynner også til høsten. Hun kan nesten ikke vente, og jeg vet hun er veldig klar for det. Men litt rart at første barnet mitt blir skolejente da....

Skrevet

Jeg har!! Eldstemannen min skal begynne og han er kjempeklar!! Jeg gruer meg litt, synes det er fælt å tenke på at lillegutten min er blitt så stor..:-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...