Lykkelivet88 Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Selger 28 stk bum genius.. en del i one zize.. Mange forskjellige farger Med rispapir og innlegg. Gi bud om interessert
Lykkelivet88 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2009 Hehe.. jepp Man gjør virkelig det
Mom2Two Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Hehe seriøst? Da skulle det stått veldig dårlig til altså...
Gjest amandine Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Hei Maritha! Så du er her, du altså! Fikk ikke svart på mms her om dagen, men veldig hyggelig med oppdatering. Her har alt gått i stå, jeg har vært syk en stund. Skal få laget til en pakke m klær over ferien så kan jeg sende deg. Hvor langt har Liam kommet i str? (Så skjønte du vel hvem jeg er...
Lykkelivet88 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2009 Heihei! Kjekt å høre fra deg Har vært en del syk i det siste jeg også. Fått gallestein :/ Ikke noe behagelige greier. Liam bruker str 62 nå.. men regner med han hopper opp ett hakk ganske snart
Gjest amandine Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Jeg har vært innlagt på sykehus siden først i juni, men håper å bli skrevet ut i morgen, da drar jeg etter resten av gjengen min til Nordfjord. Har du vært plaget m gallestein lenge? Kjenner en til som fikk det etter fødsel. God bedring! (og pass deg for brystbetennelse om du bader... det er det som har holdt på å ta livet av meg, bokstavelig talt!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå