Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Ikke som i at det skjer noe med han i magen, mer sånn når han begynner å bli noen måneder... Det første var at jeg mistet oversikt over han i en park og ikke fant han før flere timer senere, en annen var at jeg var i utlandet (USA) og satte han bak en reol fordi jeg skulle finne melk og når jeg kommer tilbake er han borte. Roper etter han og det som er, utlover dusør osv. Til slutt finner jeg ut at han er kidnappet og det er helt umulig å få han tilbake osv. Drømmer så mye sånt... Ganske uhyggelig egentlig!
Musemor med tre søte små Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Å ha mareritt om rare ting som skjer med barnet ditt når men er gravid er veldig normalt. Mener på at nesten halvparten har det i en eller annen form. Var veldig plaget med det selv når jeg gikk gravid. Det blir bedre skal du se. Lykke til videre i svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Takk for hyggelig svar! Hadde ingen sånne drømmer forrige gang, nå er de hver natt! Blir nesten redd det betyr noe, men har jo hørt det du sier om at det er helt vanlig! Tusen takk! Ha en fin sommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå