Lille Bell Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Bøllefrøet mitt er ei aktiv frøken på snart 2 år, lurer virkelig på åssen vi skal klare å holde henne mest mulig i ro under flyturen (4 timer). Skal ha meg en shoppingtur for å fylle sekken hennes nå straks, håper dere har noen gode ideer å komme med.
celodi Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Tegneblokk og farver Klistermerker og bok (sånn som man kan flytte på) Bøker
blomstre Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Da jeg fløy til Hellas da største jenta var liten fant jeg noen supre fargestifter som var for de minste. De var en megasuksess. Hun tegnet seg helt til Lesvos.... :-) (husker ikke merket dessverre...)
flypapir Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Du får kjøpt sånne små bokser med plastelina på flyplasser rundt omkring, de er supre til slike turer. Ellers kan du ha med blad (Ole Brumm), små bøker, liten tegnetavle, en liten dukke. Har du bærbar dvd spiller kan du ha med filmer. Lydbok dersom hun har tålmodighet til det (får lånt på biblioteket). Bortsett fra slike ting ville jeg hatt med spiselige bestikkelser.. Juiceboks, små kjeks, frukt ol.. Går ofte bedre enn man frykter. Vi fløy til Thailand da jenta vår var litt over 2år og det gikk over all forventning..
Lille Bell Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2009 Takk : ) hun er glad i bøker ja. Må finne slik bok klistremerker også.
Lille Bell Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2009 Høres ut som en super tur- håper vi er like heldige : )
Lille Bell Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2009 skriver shoppingliste for harde pina her no : )
flypapir Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 De har klistremerkebøker på Nille (og klistremerker).. Jeg kom også på at jeg kjøpte en sånn bok med figurer til å ta inn og ut der. De var av magnet, så mye stivere og mer praktisk for de små enn sånne tynne hefter man ofte får (vet ikke om du forstår hva jeg mener men).
Lille Bell Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. juli 2009 Der kom Nille gitt også inn på handlelista. Hørtes kjempesmart ut- Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå