celodi Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Vi skal i bryllup på lørdag til søskenbarnet til sambo (de er også et vennepar av oss) De ønsker seg bare penger,så vi skal gi det. Men de er gudforeldre til midi,så tenkte og kjøpe en liten ting fra han. Forslag?
Sjefsmegga Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Har de hage? Da kunne dere jo kjøpt en liten rosebusk eller et lite tre fra ham :-)
celodi Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2009 de har vel en liten hage,men ser ikke for meg de med blomster og trær akkurat:)
Gjest amandine Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Sorry, tenkte akkurat som sjefsmegga før jeg leste videre. Jeg hadde satset på en rød Ingrid Bergman-rose, som får røde store roser akkurat på denne tiden hvert år... Utover det vet jeg egentlig ikke, kanskje en bok? Piet Heins gruk? En diktsamling med kjærlighetsdikt?
celodi Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2009 Kanskje jeg skal få i et tre da:) Hehe,får hjelpe de og passe på det da,hihi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå