Gå til innhold

min baby har vanskelig med å sovne om kvelden, trenger tips! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

min ti dager gamle baby har vanskelig med å sovne om kvelden, ser at han er kjempe trøtt, men faller liksom ikke til ro. vi har måtte gått ut på tur med vogn eller kjøretur med bil for at han skal sovne, og da går alt fint, men syns det er litt slitsomt at han ikke sovner av seg selv.

noen som har noen gode råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette såg ikke jeg på som noe problem når han var 10 dager, men nå når han er 6 mnd begynner jeg å føle det som problematisk.:-P

Er vanskelig dette med søvn. Her har det vært rimelig håpløst til tider. Fram til han var 2 mnd gikk det stort sett greit, etter det har det mer eller mindre vært et slit. Men jeg har aldri stresset med det, og ville ikke gjort det når han er så liten.

Han er jo vant til bevegelse hele tiden, og det er sånn han har vært vant til å sovne, så er ikke så rart han vil ha det sånn fortsatt.

Du har ikke en vugge eller kurv med hjul han kan sove i, sånn at du slipper ut på tur hver gang? Evt ta vogna inn. Det har hvertfall vært til god hjelp her, så lenge det varte da. Bevegelse har vært og er stort sett det eneste som har funket for å få vår gutt til å sove.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...