Musemor med tre søte små Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Reima er et varemerke på bla. utedresser, votter, luer osv...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Haha..... Prøv å etterlys Reimapolitiet på skravlesiden.
Joikaboll@ Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Reima er ikke et varemerke, det er det ENESTE varemerke på dresser, luer, votter osv....
Musemor med tre søte små Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Vi hadde nå en utedress i vinter som ikke var Reima, og guttungen var aldri hverken kald eller våt. I motsetning til et par av Reima barna. Kommer nok til å kjøpe samme merke i år også ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Skjønner faktisk ingenting. hva er Reimabarna? Jeg har skjønt det er et merke, men er det dyrt og bra, eller er det billig og dårlig kvalitet, og hva menes med reimapolitiet?
MariaMarihøne82 Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Reimabarna er vel de som bruker reimadresser. Og Reimapolitiet er de som mener at du burde blitt fratatt barna dine om du ikke bruker reima. Noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 finnes det ikke flere varemerker på slikt noe da? Mener å ha hørt om flere andre varemerker....
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #9 Skrevet 9. juli 2009 Men ei her oppe sier at "reimabarna" var våte og kalde, er det dårlig kvalitet og derfor noen blir erta fordi de har det, fordi det er sånn billigmerke, eller hva?
Musemor med tre søte små Skrevet 9. juli 2009 #10 Skrevet 9. juli 2009 Reima er svindyrt, og mange mener det fins ikke noe bedre merke enn det. "Reimapolitiet" her inne er de som mener det er galskap å bruke noe annet fordi det er for dårlig.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #11 Skrevet 9. juli 2009 Ok, da skjønte jeg innlegget ditt over. Trudde du først rakket ned på de som hadde det fordi det var billig og dårlig, tenkte at du da hadde litt ovanpå og ned-holdning. Men det er liksom lov å rakke "ned på" når man er nede selv og ser opp på de med reima;)
Musemor med tre søte små Skrevet 9. juli 2009 #12 Skrevet 9. juli 2009 Nei da, jeg mener ikke å rakke ned på noen, har fint råd til å kjøpe Reima selv. Syns det bare er til teit at enkelte kjøper det kun fordi det står Reima på dem. Og kommer med lange innlegg og tråder om at de ikke tror på tester og lignende når Reima ikke kommer på topp. Jeg bruker det jeg syns er bra, og driter i hva som står på merkelappen.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #13 Skrevet 9. juli 2009 Men det var ikke det jeg lurte på. Derfor virket det som om du ville fremheve hvor dårlig du syntes det var og de som bruker det. Nå har du også fått frem at du har råd til det. Det er bra. Men litt utenom tema. Jaja, har fått svar nå. Virker som dette er et sensitivt tema, det hadde holdt med første innlegget for meg, men så måtte flere svare også, og si meningen sin om selve merket. Jaja! Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå