Gå til innhold

hvor seint testa dere positivt? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ;)

Jeg har ei venninne som testa positivt 2 uker etter uteblitt mens. Hører flere gjør det. Noen andre som har opplevd dette? Og hva er grunnen til det? :) Takk for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg

Skrevet

jeg testa vel på dag 33, 34 el noe i syklusen min, trodde bare at syklusen var blitt lang:)

Skrevet

Hei!

Det gjorde min venninne også - akkurat to uker at mannen hadde reist:) Jeg kjøpte billige graviditetstester via Danmark, og på tross av iherdig tissing (hadde en mistanke om at noe var litt annerledes) så testet jeg ikke positivt før i uke 7, som senere bekreftet på ULx2. Er ikke sikker på årsaken. Har alltid hatt varierende syklus så er vant til å vente litt.

Min venninne testet med clearblue.

Skrevet

Hei *spennendetider*

Testa ikke du positivt før i uke 7 ? det var lenge. Du vet ikke hvorfor? :)

Venninna mi får bare negative tester men har så mange symptomer. Hun er 17 dager over IKM. så jeg tenkte jeg skulle høre litt her inne om det går ann å teste seint :)

Skrevet

Jeg var 5+4 da jeg testet en veldig svak positiv test...

Skrevet

Hei:)

Ja beg av uke 7, det var veldig sent, så var virkelig overrasket da vi var på tidlig UL og fikk vite hvor langt vi var på vei. Viste seg også å stemme overens på ordinær UL. Er som sagt ikke sikker på årsaken, om det var at testene (type billig fra Danmark) slo ut senere eller kanskje jeg hadde lave HCGnivå? Var veeeeldig trøtt og hadde ømme bryster før jeg slo ut på testen. Jeg tok en graviditetstest 1/2 ganger i uka, hehe, så kanskje jeg kunne slått ut noen dager tidligere men ikke mye. Men prøvde altså ikke med norske tester.

Så for meg gikk det altså ann:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg testet positivt da mensen hadde gått fire dager over enn forrige måned. Hadde veldig regelmessig mensen, så jeg begynte å skjønne at det var noe på gang. Og testen ble knallblå med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...