Gå til innhold

litt redd jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt litt murringer i magen og ryggen som egentlig ikke har vært vonde... Har følt meg enormt sliten i korsryggen de siste dagene... Jeg er over 11 uker på vei. Fikk se hjertet i uke 9, men føler plutselig at noe ikke er som det skal=( Er ikke så kvalm i dag, men er vel normalt kanskje når man nærmer seg uke 12?? Hadde det vært noe galt skulle jeg vel kanskje blødd eller hatt ordentlig smerter???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei

Alt er nok helt i orden

Har selv hatt mindre svangerskapsplager,men alt er som det skal:)

Er 10+4 og har mindre vondt i bryster,er ikke kvalm men har stikkinger i magen og er ofte sulten..

De skriver jo innlegg om at selvom du ikke har sympomer er alt bra..:)

Lykke til iallfall:)

Skrevet

Hei.

Mest sansynlig er det ikke noe galt. Det er vanlig at formen begynner å bli bedre rundt uke 12.

Men når det er sagt trenger man ikke ha smerter etc for at noe har gått galt. I februar var jeg 11+6 og følte at noe var galt. ikke blødning eller smerte. Og da var babyen død. Men de fleste opplever ikke dette.

Om du er bekymret, kom deg til lege og få UL... Da slipper du å lure og egste deg umødvendig. Du skal se at babyen har det supert og alt er bra.

Skrevet

Heisann!

Hiver meg på her jeg og...ikke helt islag så blir noen timer foran dataen..he-he;Men,du:

Jeg fikk det for meg at det var noe galt for noen dager siden..bl.a at puppene plutselig ikke var så ømme og formern ørlite grann bedre..

Tok ul,9u og 6 dager:alt i den skjønneste orden hos meg!!

Og,bortsett fra trøttheten er jeg ganske ok!

Blødninger og unormalt sterke menssmerter ville bekymre meg stort.;men heretter kun det også...

Vi er kanskje blant de heldige som fremover kan nyyyte magen og graviditeten i fulle drag!!

Mitt råd:slapp av-det er helt sikkert bra med dere!!!God sommer,klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...