Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Har lyst til å kjøpe meg en treningsvideo. Noen som har forsøkt Jillian Michaels sine? (Hun fra Biggest Looser) Eller har noen andre å anbefale.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Jeg har hatt kjempegod erfaring med Pilates!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Har prøvd det, men gikk ikke ned noe Men man blir veldig myk og sånn da. Behagelig for kroppen. Kanskje jeg får begynne med det igjen. Men tror jeg da må trene noe annet ved siden av. HI
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 er også selv på utkikk etter en treningsvideo.. trur jeg går for en aerobic/mage-rumpe-lår.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Har du noen tips til hvilke videoer som gir akkurat slik trening? HI
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Jeg synes de som fulgte med på Fitness frokostbalnding faktisk var veldig bra! Vet ikke om de følger med nå lenger, men de heter Les Mills og har flere varianter: dans, kickboksing, styrke osv.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 På iform.nu har de flere ulike treningsvideoer, norske, og av god kvalitet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå