Gå til innhold

Hjelp jeg blir "alenemamma"! Oppmuntring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for å gå gjøre slutt med barnefar. Har et barn på 1,5. Det var et forferfelig stressende forhold, så jeg er glad for å ha tatt avgjørelsen. Men jeg er allikevel spent på mitt nye liv - er redd for å bli ensom og aldri finne meg en nye partner.

Snart er det ny bolig og ny by...

Noen som har noen oppmundtrende ord, solskinnshistorier eller gode tips? Tas imot med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok samme valget som du tar nå sommeren 07, da var datteren vår 9mnd. Hadde skoleplass i Halden, men bodde i Oslo. Flyttet til Halden sammen med jenta vår. Hadde ordnet med dagmamma og leilighet. Kjente ingen faktisk, men jeg er så glad jeg tok det valget. For nå får jeg noe mer ut av livet mitt. Går førskolelærer. Skal starte på mitt siste år til høsten og så flytter vi tilbake til Oslo. Gleder meg masse til det, for der har jeg familie og venner + snuppa har pappaen sin + halvsøster.

Samvær har hun vært hos pappaen sin annenhver helg, men litt mindre i starten. Gått veldig fint.

Klart, jeg har følt meg litt ensom til tider. Men alikevel så er det verdt det:)

Ønsker deg lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...