Gå til innhold

Dere som kjenner at dere har eggløsning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere vondt kun den ene dagen eller kjenner dere det noen dager?

Jeg har sånn mensvondt i dag på høyre siden som stråler nedover mot lysken,og er i dag på dag 13 i syklusen og pleier å ha en syklus på 31-32 dager som regel...pleier å være sånn noen dager før det forsvinner igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner litt ubehag et par dager før og etter, husker ikke helt og tror akkurat det varierer litt fra gang til gang, men er helt klart vondest den dagen jeg har eggløsning. Står krok bøyd av og til, ser ikke helt lurt ut når jeg får det på jobb for å si det sånn.....

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Er dette ca 10 dager før du venter mensen, er det trolig eggløsning.

Skrevet

høres rett ut :) jeg kjenner eggløsningen annenhver mnd - dvs jeg merker det kun den mnd det er den høyre eggstokken som ovulerer. det gjør ganske så vondt faktisk.

Skrevet

Ok,takk for svar!

Begynte å kjenne murringer i går og mer idag,men da er det sikkert eggløsning på gang! Kjenner det som oftest annerhver mnd jeg og..

Skrevet

Har vondt på den ene siden ja og det er vondt. Men hadde mere vondt før jeg fikk barn

Skrevet

Har ubehag ett par dager ja, rett før el er det j***** vondt! Verre enn menssmertene jeg har :-s

Skrevet

Jeg kjenner eggløsningssmerter i 3 dager. De to siste før jeg også positiv eggløsningstest (har prøvd den for å få bekreftet at det er det i smertene er). Når smertene er borte er også EL-testen negativ igjen.

Skrevet

Jeg kjenner når jeg har eggløsning og da gjernes i 3 dager cirka. Her veksler det på hvilken side det er på etter hvilken måned det er. Har alltid eggløsning cirka 1 uke etter mens. Slår aldri feil..hehe

Det murrer, stikker og verker liksom, og man får økt slimproduksjon akkurat i disse dagene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...