Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 hvor gammel er barna, hvor mye samvær har de og hvor mye tjener faren?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Mine barn er større barn. 10 og 15. Har nettopp fått endret bidraget, og det ble da ca 9700,- for begge(bruker å endre det med noen års mellomrom). Far tjener ca 850 000,-, og har ikke samvær. Jeg har veldig lav inntekt, uten mulighet nå til å endre dette.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 så heldig du er. hva jobber far med? vet ikke hvor mye min bf tjener. får kanskje finne det ut etter fødsel? fint at de i det minste tjener godt, selvom de er dumme nok til å ikke ville ha samvær.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Jeg vet ikke hva han jobber med, vet bare hvor. Men det er nok en sjefsstilling, siden lønnen er som den er. Vi snakkes jo ikke, så det er litt vanskelig å vite slikt:) Ja, da får jo barna noe godt utav sin far, selv om de ikke ser ham:) Men egentlig skulle jeg ønske han hadde "vanlig samvær" og var en god fra, og heller fått mindre i bidrag.
malingus Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Ca. 30% samvær, barnet er 20 mnd og barnefar betaler 1500 kr i mnd.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Mine barn er 11 og 15, bidrager er akkurat omgjort nå. Får rett under 9000,- i mnd tilsammen. Samvær annenhver helg, og 4 uker ferie i løpet av året. Aner ikke hva pappan tjener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå