Gå til innhold

Gode erfaringer med utroskap ?!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av mine venninner kom altså med dette utsagnet her om dagen......hun slapp bomben, og kom med denne forklaringen:

Hun sier hun har et kjempegodt forhold til mannen sin (og sånn virker det også), og var ikke utro fordi hun hadde det dårlig med ham på noen måte. De har tre barn sammen, og en hektisk hverdag som stort sett dreier seg om familie (som de fleste av oss andre, eller ?? :-)

Hun hadde bare et enormt behov for forandring( kort fortalt) etter 15 år med samme mann, og innledet et kort seksuelt forhold til en gammel skolekamerat.

Og nå som hun har fått det hun ville - forandring - er hun fornøyd og sier forholdet til mannen har fått en ny gnist!!!

Er det andre som har gjort seg disse...ehh..positive erfaringene med utroskap ??

Jeg har så vanskelig for å tro henne når hun sier hun ikke har noen problemer med å se mann og barn i øynene og ikke føle dårlig samvittighet eller enormt ubehag......

Av og til fantaserer jeg om en het natt med en annen enn mannen min, hehe, for forandring er jo deilig enten det er snakk om mat eller mann, men dette er på et imaginært nivå - å ta skrittet til virkeligheten blir for meg helt vilt!

Men vet jo at utroskap er utrolig vanlig, da.

Tja, det var vel dette jeg hadde på hjertet i dag....:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville aldri falt meg inn!

Tror det er bedre å ta seg en pause fra familielivet et døgn eller så og kose seg med venninner mat og rødvin!

Skrevet

Ja, venninner er vel også mer min stil...:-D

Er man i et godt forhold burde man forstå at gresset sjeldent eller andri er grønnere på andre siden.

Men det var vel ikke det hun var ute etter, heller, egentlig. Jeg har vanskelig for å tro at man blir mer fornøyd etterpå - men hvem vet.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...