AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Legen virket som om han syntes grunnen til at jeg kom på kontroll i dag var litt dårlig, så han bare sveivet over, viste meg hjerte som slo og at det hadde vokst til dobbelt str. som sist... Helt greit selv om det var kort. Ble beroliget og i følge babyen skulle jeg nå vært over på 2. tri for tre dager siden Men jeg holder meg til min egen telling foreløpig, og har min siste dag her i dag. Utrolig deilig å ha kommet så langt. Er nå helt rolig og helt sikker på at dette går bra. Nå skal jeg bare kose meg resten av svangerskapet. Lykke til videre alle sammen! Vi sees på 2. tri!! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå