Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så fascinerende og vidunderlig å kjenne alle forandringene som skjer. Sitter på jobben nå og har en rolig stund, babyen sparker masse (er i uke 27) ! Koser med magen, snakker med babyen.. sukk. Håper ikke dette blir siste graviditete - har en fra før, venter nr to men har lyst på tre.. men mannen min er mer skeptisk til tre :-).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... så heldig du er! Jeg synes ikke det er noe kjekt å være gravid. Er bare i uke 14 enda da, så har ikke kjent spark, men håper det blir bedre da. Jeg synes de 3. første mnd er helt jævelige, og nå har jeg begynt å grue meg til vond rygg, halsbrann, åreknuter, hemorider, sprengt mage.. Nei, huff... nå skal jeg gi meg... Selvfølgelig er det fint å være gravid! Gleder meg til jeg kjenner spark - og jeg gleder meg til toåringen min får kjenne det (nå legger han hodet mor magen og sier: Jeg hører babyen sparke, mamma).. Ha en fortsatt fin dag da - kos deg videre med magen din! :)

Skrevet

Jeg er 27 fullgåtte uker idag, og synes det bare er herlig å være gravid. Trives kjempegodt med det. Bortsett fra at jeg nå kjenner at jeg legger litt på meg og magen begynner å vokse. Jeg liker ikke å ha gravidmage, men jeg liker å kjenne liv og vite at det vokser noe inni magen min.

For 1 mnd siden hadde jeg ikke gravidmage, nå synes jeg den har blitt gedigen. Andre sier den bare er liten og søt, men jeg er nå ikke så sikker på det, enda 3 mnd til termin... synes den vokser litt vel fort nå.

Har ikke hatt noen plager i svangerskapet, bortsett fra enorm mangel på energi og mangel på apetitt de 3-4 første månedene av svangerskapet.

Skrevet

Jeg liker også veldig godt å være gravid:) De 3 første månedene hadde jeg noen plager, ubehagelig var det, men ikke så ille at jeg syntes det var pyton å være gravid. For meg har det verste vært at jeg hadde smerter og blødninger, og at legen trodde jeg hadde mistet i uke 7.

Nå gleder jeg meg over graviditeten hver dag, jeg elsker å kjenne dyttene/sparkene, hikkinga eller hva det nå er hun driver med. Jeg liker også veldig godt å ha en stor gravidmage, men er ikke så glad for vekta som er panikkartet høy nå. jeg skulle ha slanket meg før jeg ble gravid kanskje, men følte vel ikke at jeg var tykk nok, hehe..

Det eneste er at en del av meg gleder meg til å få igjen kroppen min igjen, der jeg kan spise hva jeg vil, ligge på magen (!), ta en øl oa.

Skrevet

Skulle ønske det var slik for meg også......

Jeg venter nr 3 og vil bare bli ferdig med dette. Dette svangerskapet er fyllt meg angst og uro og skal være så glad når det er over. Mistet mitt forrige barn så det er veldig slitsomt psykisk og fysisk denne gangen.

Men er absolutt ikke fremmed for flere barn, selv om jeg begynner å dra på åra. Glemmer fort vettu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...