Gå til innhold

2år siden jeg mistet min lille spire :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, i dag er det hele 2 år siden jeg mistet min lille spire :(

Er litt rart å tenke på siden jeg kunne hatt en liten gutt eller jente på snart 1 og et halvt år.. Graviditeten endte med SA da jeg var 10+3. Kjempetungt og vondt.. Det var jo ikke lenge før at jeg var innenfor den "sikre" sonen.. Men, livets gang er jo slik..

Nå går jeg bra rundt og håper at det har blitt klaff denne gangen, og venter IKM etter helga. *Krysser fingrene* Hadde blitt så glad om det er noe denne gangen som ønsker å vokse seg stor og sterk.

Men, jeg nekter å håpe for mye for da blir jeg bare veldig skuffa om det ikke skulle være klaff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. d er så utrolig trist og vondt og miste, og enda værre når d tar så lang tid og bli gravid igjen. har dere vært til utredning?

jeg mista i uke 18, trodde jeg var safe, men ikke no som heter d.. d tok hvertfall lang tid for oss og bli d igjen. jeg var ganske utolmodig og stressa og redd for at vi ikke kunne få barn sammen. vært til utredning og står nå på venteliste i porsgrunn. vi begynte og slappe av og forberede oss på prøverør..

men nå på søndag tok jeg en test, og den var så positiv som d går ann og bli:) er 5+1 i dag

ønsker deg masse masse lykke til, håper d har klaffa for dere denne gangen!!

Skrevet

Nei, har ikke trengt å vært til utrredning enda.. Pga av vi ikke har prøvd før nå. Ny partner :P Men, jeg lar tida gå sin gang vil ikke stresse :)

Det bruker som regel være sånn. Man gjør seg klar for utredning og prøverør men så blir det full klaff før den tid!=) Man tenker jo så mye på graviditeten så kroppen blir anspent og man klarer ikke slappe av. Men, i det sekundet man slapper av klaffer der for de fleste :)

Så massemasse lykke til til deg også, og håper det går bra med deg denne gangen :) Lykke til!

Får se etter helga når IKM ventes og se hva det blir..

Skal høre fra meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...