mamarama og lille banan Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 noen tabletter...er litt for glad i søtt, og jeg som alltid har vært slank begynner å bli litt for rundi kantene, hehe
2søtesmåh Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Slike piller med eplecidereddik hjelper noen..Ikke meg ) Jeg bar MÅ tillate meg søtsaker fredag- og lørdagskvelder..Da unner jeg meg og spise det jeg har lyst på) Så holder jeg ut fra søndag til fredag etter middag, uten "lasten"..Det er snakk om bare 5 dager..Ofte er suget bare i "hodet";- men regelmessige måltider, riktig sammensatt ernæringsmessig og regelmessig mosjon er også med på å stabilisere blodsukker og holde søtsuget borte )
mamarama og lille banan Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2009 det var det ja takk, takk!
mamarama og lille banan Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2009 hmm, kanskje det kan prøves! leste nettopp at man ikke kan bruke krom når man ammer.
*Rutletutt* Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Har brukt krom i noen uker nå, og det funker ikke det spøtt på meg i hvertfall! Men det å spise søtsaker bare i helgene er et godt råd uansett - det har jeg gjort lenge nå, og det funker greit, men krom tar ikke bort søtsuget i det hele tatt for meg i hvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå