godigo Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 hvis d bare er mas rieer,vil d da komme regelmessig?eller vil d komme i rykk og napp?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 I rykk og napp med meg ihvertfall. Husker det begynte en fredag. Jeg begynte å ta tidsen og var sikker på at NÅ skal jeg bli mamma. Gikk alt fra 10 min til 45 min imellom. Grrr... Men søndagen (dagen etter termin) ble han født ) Når har du termin?
godigo Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2009 hadde termin 30 juni. men har vært plaget med kynnere i flere uker. har vært på kontroll og ikke vært moden,så blir så i til om dette er noe å bry seg med.. er 2 gangsfødende men klarer ikke huske hvordan en ri var,hehe. blir magen automatisk hard eller kan man ha ri uten at den blir d? dette er allefall vondt..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Mener den skal være hard da ja. Jeg husker godt før forrige fødsel. Jeg var også usikker på hvordan riene var. Husker jeg fant ut at det kjentes ut som om noen strammet et belte hardt rundt livet på meg. Skikkelig plagsomt ) Jeg tror du er på god vei her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå