Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 og vil bli sendt til lærestedet iløpet av 1-2 uker. Jævla kjappe dem plutselig hadde blitt nå da, men utbetalinga skjer vel ikke før i august likevel?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 De er ganske kjappe så lenge du søker tidlig! Utbetalingen skjer nok desverre ikke før i begynnelsen av August nei! Men det er jo flott at de er kjappe da, venter på svar enda jeg!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Nå var det jo søknad elektronisk, så kanskje derfor? De hadde hvertfall motatt og behandlet den iløpet av 3 dager. Nei, men det er greit. Jeg skal si opp kontoen jeg egentlig skal ha pengene inn på, men da får den heller være operativ litt til Takk for svar
KaMa Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Du må melde deg opp til eksamen for å få pengene, som uansett ikke kommer før i August.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Har da aldri meldt meg opp til eksamen før jeg har fått penger først da..
KaMa Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Ok. Det kan forklare saken. Det har jeg nemlig ikke peiling på.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 Jeg tar studiekompetanse på nki. Anyway, det sto 21.juni at brevet ville bli sendt til lærestedet iløpet av 1-2 uker.. men det kan jo hende nki har stengt på sommeren, i dont know.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #9 Skrevet 9. juli 2009 de hadde ikke stengt da jeg kontaktet dem for noen dager siden
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #10 Skrevet 9. juli 2009 Nei, okey. takk for svar da Jeg får bare la kontoen stå så lenge....(trenger ikke 2 banker, hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå