Gjest Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Noen som har opplevd d samme? Er snart i uke sju og mandag blødde jeg littegrann...ble redd men legevakta sa d var normalt,og ble sendt hjem.var rolig tirsdag men ons kveld kom det litt igjen,blir nervøs som fy her....skal ringe fastlegen idag,har ikke vært på første kontroll enda,men ikke opplevd dette med de to første.....Noen som kan hjelpe??
veslemy80 Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 hei Det trenger ikke være noe galt. Har forstått det slik at mange har litt blødninger under svangerskapet uten at det har noe å si. Men ring fastlegen din som du var tenkt til, og forklar hvor bekymret du er, jeg har fått reist og undersøkt med innvendig ul to ganger når jeg hadde blødninger... Lykke til
mea81 Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Jeg er i uke 6 og blödde et par dråper brunaktig igår kveld. Fikk såklart panikk, men det var visst ikke farlig sa legen da jeg ringte. Får håpe det stemmer! Fortsatt like kvalm på morgenen idag, og brystene mine er ömme og vonde..så symptomene er iallefall fortsatt der. Mea
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 jada,vært på legevakta idag og skal på ultralyd i morgen,gudskjelov.Hadde kraftig u.v.i og...uten symptomer...hmm..blør mer og har mensmerter så d blir spennende å se om spiren er der enda;-(...gruer meg...takk for alle svar ;-)
Sjokolademonster Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Jeg har blødd KRAFTIG i to uker med masse klumper, men ul på tirsdag viste en liten med hjertelyd, så håper den klamrer seg fast selv om jeg blør MASSE! Menssmerter og andre smerter har jeg også. Spørs om jeg hadde to kanskje og mister den ene? Evt at kroppen tror jeg haar mensen? Ikke vet jeg, men håper for din del at du er like "heldig" som meg, at den lille inni der tåler alt :-)
Gjest Skrevet 10. juli 2009 #6 Skrevet 10. juli 2009 Tusen takk;-) den trengte jeg virkelig!!! har mista håpet her nå men skal på U L nå kl 10......Lykke til videre til deg også...Line
Sjokolademonster Skrevet 10. juli 2009 #7 Skrevet 10. juli 2009 Spennende!!! Gi lyd fra deg da? Har tro på at dette går bra! Om det ikke gjør det, så får dere prøve å holde motet oppe og prøve på nytt igjen! Håpe håpe :-)
Gjest Skrevet 10. juli 2009 #8 Skrevet 10. juli 2009 Ble en trist morgen på oss...har mistet den lille spiren...vondt;-( men jeg håper vi kommer tilbake om en stund....:-) så kanskje vi prates igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå