Gå til innhold

flere som har prøvd godnattgrøten med vellykket resultat?


anema80

Anbefalte innlegg

 

Bestefar kjøpte inn feil type grøt da vi skulle på feriebesøk til dem, derfor prøvde vi ut godnattgrøten til nestlè. Nå har poden sovet to netter på rad uten mat. han våkner bare for smokk :)

 

Så nå får poden havre-ris-hvete grøten til frokost og godnatt grøt til kvelds.

 

disse knøttene er jo forskjellige, men det hadde vært morsomt å høre om det er flere som har prøvd å gi grøten med vellykket resultat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe.. nå har han sovet hele uka uten å våkne for mat :)

 

Greit med tilfeldigheter iblant, jeg hadde nok aldri funnet på å kjøpe den grøten.

 

Blir interessant å høre om knerten din, Itsrejk sover over da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben fikk i oppdrag å kjøpe Godnatt-grøt fra Nestle, men kom hjem med den fra Småfolk. Fant ikke noen annen, sa han. Har blandet den med havregrøten fra Nestle de siste kveldene, men har ikke merket noen stor forskjell. Må få lett opp den fra Nestle og prøve den! :)

 

Nå våkner han som regel ikke før i femtida da, så jeg klager ikke så veldig, altså. Men nå som han har passert halvåret er det jo helt greit om han bestemmer seg for å sove gjennom natta igjen også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så flott at knerten din fremdeles sover gjennom natta etter ei uke! :) Virker som han har etablert den vanen da, og det regner jeg med er greit for både ham og mor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Vi gikk også tom og har strevd litt med å finne den grøt-typen, så i kveld måtte vi gi en annen grøt da. hehe.. får se hvordan det går. Lillegutt sover fortsatt veldig godt, og det er herlig for alle mann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det havre god natt grøten? Jeg kjøpte den i dag på Rimi, og ga den i kveld. Nå skal det sies at mini allerede sover 11 timers netter, så blir vel vanskelig å slå den selv med god natt grøt. Blir spennende å se i morgen tidlig :) Vi har gitt Havre-ris-hvete grøten fram til nå, og den går ned på høykant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm....ser ikke ut til at den grøten gjør noen underverker for nattesøvnen her, dessverre. Våkner i to-tre-tida og vil ha mat, og deretter mellom fem og seks en gang. Da er det mest tull etterpå. Men nå mistenker jeg at det er tenner på vei da, for humøret er ikke helt på plass om dagen. Kanskje nettene blir bedre når de er ute? :) *håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vel vel.. da var de fine nettene over for oss i allefall.. mini har tre netter på rad våknet kvart på ett. Jeg skjønte først ikke bæret.. hæ? skulle du ha mat? hihi.. Jeg trodde også at det måtte være tenner, men det var mat som va greia hans i allefall.

 

 

Mini er så aktiv for tiden. Han har lært å åle seg framover nå og fyker bort til alt som han finner interessant. Ikke rart at energibehovet øker. Han får jo litt middag nå, men har lurt på om han burde få noe fast føde til lunsj også...

 

Han er superinteressert i brød, og gomser i vei når jeg har gitt han smakebiter. Tror vi snart begynner med litt smaksprøver på brød :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...