Gå til innhold

Oioioi, litt rare smerter nederst i magen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer og går, uregelmessig enda. Men vondt, mensvondt i tak.

Enten er dette begynnende rier eller så er det maserier. He he:)

Så nå får vi se. Blir jo selvfølgelig skuffa om det avtar, men samtidig er det dumt å sitte her med vondt når mannen er på jobb og 3åringen er høyt og lavt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åi ja!!Kan jo være starten på noe dette :)

Både misunner og ikke-misunner deg...hehe

Fødte du forrige før termin eller??

Skrevet

2 dager før termin forrige gang. Men er jo hele 13 dager til termin nå da..

Hmm, kan bare være kroppen som lurer meg også:)

Skrevet

ja,kan jo være disse maserienene som er ute å går...men du høres veldig klar ut for å få det overstått så håper for deg at du ikke blir skuffa og det gir seg..

Her har den mensvondten gitt seg litt,har litt om nettene og innimellom men det er ikke så ille som sist uke.

Så lenge det ikke blir fødsel før lørdag så er jeg fornøyd.Etter det kan det bare begynne,vil jo bli ferdig med det og slippe flere av disse hetebølgene!!

Skrevet

Ja, det hadde jo vært fint å fått det overstått. Men litt rart å tenke på dette er siste gang jeg skal være gravid også (men det ER det og vi må bestemme oss ganske endelig kort tid etter denne).

Neste uke skal guttungen i bhg også, så da gjør det ikke noe å ha en liten baby her hvertfall. Selv om mannnen er på jobb. Han har ikke rett på noe permisjon dessverre, så blir meg og babyen denne gangen.

Skrevet

Ser også frem til jenta skal begynne i barnehagen :) skal bli godt å bare ha babyen hjemme.Gutten vår begynner i 3.klasse så er mye hjelp i han frem til skolestart.Og heldig er vi som har pappaen hjemme 4 uker fra imorra,er ikke alltid like greit å være alene....hvertfall ikke om den lille er av den krevende typen..

Her er det også produksjonsstopp nå,kjenner at det er nok.Samtidig også rart å tenke på at det er siste graviditet,men akkurat nå klarer jeg ikke nyte det for er LEI alt som hører med nå på slutten...hehe

Skrevet

Ja, men vet du, jeg gleder meg til min mann steriliserer seg og vi kan ha samliv uten å hele tiden tenke på mulig graviditet jeg da! Det blir fint.

Men moren min er lei seg fordi hun mener at man bør vente i tilfelle. Mens jeg prøver å forklare at jeg ikke kan leve hele livet med hormonpreparater jeg ikke tåler i tilfelle. He he:)

Skrevet

Så spennende :) Håper det tar seg opp og blir fødsel! Jeg ble lurt i går kveld...begynte å lure på om noe var på gang....så idag føler jeg meg litt snytt...

Skrevet

Det er sikkert bare tullerier/maserier her også altså. Kommer sikkert til å gå sånn her og håpe i 4 uker til, he he:) Hadde vært typisk;)

Skrevet

Håper virkelig det skjer noe hos deg!

For hvis ikke må det være noe i "lufta" her på BIM ;). Vi er flere her inne som har blitt strippet uten at det har gitt fødsel i umiddelbar nærhet, og vi er flere som blir "lurt" til å tro at vi er igang ;)

Sender masse fødestøv i ekspressfart *******************************************************************************************************************************

Skrevet

He he, takk:)

Tror nok maserier er ganske så vanlig i tiden før det skjer noe da. `Husker jeg gikk med vonde sammentrekninger i en ukes tid før forrrige fødsel. Men håper det ikke skal være en hel uke nå.

når hadde du termin musipusi?

Skrevet

åååå....har det skjedd noe mer? Du får ikke snike i køen!! Vente på tur :-) hehe!! Sitter å kjenner etter hver dag om noe som kan ligne på magevondt....men formen har aldri vært bedre...9 dager til termin og VELDIG utalmodig!!!

Skrevet

Jeg har termin neste fredag (17.juli). Nå er jeg spent, har det skjedd noe mer meg &lille vampyr???

Skrevet

oy,en dag før meg!! Tenk ikke lenge før vi får di små nurkene ut nå!! Håper bare på å ikke gå over tia!! (regner med d da)

Skrevet

Det ga se i 10tida. Og så¨startet det igjen kl 14 og nå er det stille igjen. irriterende mas altså. Hvorfor kan de ikke enten være her eller la være å være her?

Mannen kom hjem fra jobb og mente jeg så ut som jeg ikke hadde sovet på to døgn da.. så jeg er hvertfall sliten av de..

Skrevet

Hm...kanskje det er sånn det skal være for oss nå mot slutten :) Sett det fra den andre siden hadde vi sikkert ikke følt oss bedre om vi overhodet ikke hadde kjent noen ting ;)

Håper vi føder snart!

Skrevet

huff...stakkars! Gi beskjed til lille nurk om å ikke tøyse med mammaen sånn ;-)

Får håpe det skjer noe da :-)

Skrevet

Ja, for dette er jo bare irriterende. Og helt garantert bare maserier når de holder på sånn. Skjønner at folk blir slitne av dette...

Dumme kropp.

Skrevet

Hadde også slike maserier natt til lørdag som var. Våknet av de ved 2 tiden og de var regelmessige frem til kl 400. Da ble de svakere og svakere. Siden da har jeg hatt uregelmessige tak innimellom. Skikkelig irriterende og slitsomt! Føles som om fødselen skal starte hver kveld... Det værste er jo å fortelle om vondene til familie og venner for da ringer de og melder hver kveld. "noe som skjer snart, merker du noe mer..." Hyggelig at de bryr seg men jeg blir jo såå utalmodig. Kan jo gå over tiden selv med maserier har jeg skjønt..uff..

i kveld skal jeg og mannen min gå en lang spasertur, for ungene er på overnatting hos farmoren sin. . tro om det vil sette fart på ting;)

Får håpe dine rier blir regelmessige, slitsomt å gå lenge å tro at noe er på gang...

Skrevet

Gå tur høres deilig ut, men jeg orker ikke gå alene. Dere må kose dere på tur! Håper det setter ting i gang. Om dere avslutter med sex, så hjelper det vel på.

Skrevet

Jeg føler med dere. Har selv termin om 16 dager. Ikke noe antydning til rier her. Tenkte jeg skulle prøvd og ruslet litt, men så fort jeg beveger meg litt, så strammer magen seg noe hinsides. Blir jo dønn stiv i hele skrotten.Skikkelige kynnere antar jeg, for det er jo ikke vondt, bare ubehagelig...

Kunne virkelig tenkt meg litt action snart jeg da, men gikk 11 dager over sist, så er vel ikke noe heldigere denne gangen tenker jeg.

Skrevet

Uff, ikke noe gøy. Nå gjør det vondt igjen her. Typisk. Komme og gå liksom, dumme smerter!

Skrevet

Heisann! Hvordan går det med deg? Ble det noe fart på vondtene dine i går?

Hjalp lite å rusle seg en tur i går. Men jormor sier det hjelper å få barnet lengre ned i bekkenet, så hvis jeg går litt i dag også er det vel snart så jeg har henne mellom knærne;)

Skrevet

Synes jeg så hun skrev i et innlegg her idag at det hadde roet seg igjen.

*rusle tur*.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...