LizzyG Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 Dette er 3. dagen med feber. Er i fin form ellers, men blir jo litt sliten i den lille kroppen sin stakkars. Regner med at det kommer av at temperaturene har sunket ca 15 grader på et par dager bare. Flere som har syke barn eller?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Har en gutt som klager over vondt i øret, så vi skal til legen idag for å sjekke det.. God bedring til din lille!
mammamia75 Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Snuppa mi er også på tredje dag med feber. Det er mye tenner på gang, men tidligere har hunbare hatt feber i e døgn i forbindelse med tenner... Feberen var lere da jeg målte i dag, så jeg håper den er på retur.. Hun er også i fin form ellers. Hr vært veldig usikker på om jeg skal kontakte lege i dag..... Vi får håpe de blir friske snart!
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Jenta på 6mnd hadde akkurat 3 dager på rad med litt høy feber.. På 3 dagen kom det utslett over hele kroppen, så var 4.barnesykdom her da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå