Hame ble født Skrevet 9. juli 2009 #1 Skrevet 9. juli 2009 reierne er regel messing med veldig korte!! kankje jeg føder om morgen??????????
bellemi<3 høygravid<3 Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 hatt regelmessige men korte rier siden halv ett jeg også. ca hvert 8-9 minutt, varer i ca et halvt minutt. spent jeg nå, når var det mann skulle ringe føden?
Mamma´n til lillemor Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Så spennende, skulle ønske det var meg.... Husk at du skal ringe føden selv, for da kan du forklare bedre hvordan det står til. Jeg har fått beskjed om å ringe når det er 5 min i mellom.
meg & to små vampyrer Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Så spennende da! Her kjenner jeg noen rare sammentrekninger nederst i magen, kanskje begynnende rier. Vi får se. Om de blir regelmessige og hvor ofte de kommer og om de blir kraftigere:)
bellemi<3 høygravid<3 Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Hoff. sluttet i firetiden igjen her, demotiverende! Håper på at litt aktivitet i dag får det til å ta seg litt opp igjen! Blir kanskje igangsatt på termindato i morgen, men vil helst at det skal skje av seg selv!
Lykke X 4 Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 Øynet også et håp i går kveld om at noe var i gjære, begynte å få regelmessige og småvonde sammentrekninger. Gikk og la meg, og våknet opp i morges etter en lang natt søvn...så godt har jeg ikke sovet på bra lenge.....og sammentrekningene er mer eller mindre borte....så her sitter jeg og føler meg....lurt
bellemi<3 høygravid<3 Skrevet 9. juli 2009 #9 Skrevet 9. juli 2009 Jepp!!! Lurt err ordet!! her har vi ventet i 40 uker og så har vi tydligvis verdens mest tolmodige barn i magen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå