Gå til innhold

bilder på nett...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dette med å legge ut bilder av barn på nett?

Også det å fly hjem for å legge ul bilder på facebook, jeg synest det er teit jeg.. Veldig spennende, det er nok sikkert gøy å vise de frem..

Men jeg føler det er litt spesiellt, det er liksom ditt.. Jeg har et herlig bilde av mitt litte knøtt, men det er ikke på nett! Det er noe jeg koser meg med.. :)

Også dette med å legge ut bilder av barna helt nakene!? Mens media, politiet osv informerer om all pedofelien som er der ute!?

Det er jo grett å legge ut et bilder, der f.eks bilde av barnets ansikt eller der mange leker sammen.. Men ikke naken.. jeg får vondt inni meg av dette.. Det er jo kjempe gøy vise frem de nydelige barna. Men når jeg tenker på alle syke menneskene der ute så tror jeg at jeg sparer meg..

Flere som er enige??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du synes er teit, synes andre er greit.

Er enig med deg ang nakenbilder av barn. Men om jeg har lyst til å vise fram mitt barn til tante og onkel, bestemor og bestefar som bor på andre siden av landet, så synes jeg ikke du skal bry deg om akkurat DET!

Skrevet

Går det ikke an å sende en mail med bildene som filvedlegg da?

Som foreldre mener jeg at man har et ansvar for å skjerme ungene.. Internett er SVÆRT, selv om du tror at bildene bare sees av bestemor i Tromsø..

Skrevet

Jeg har da vel lov til å vise fram mine barn på FB om jeg ønsker dette, selbv om du ikke vil det?

Jeg har få bilder der, men velger noen ganger å dele bilder med slekt og venner, fordi familien bor spredt. Og da har jeg denne albumen der, som de kan se når de vil.

Dette er koselige og uskyldige bilder.

Ikke noe å skråle så fælt for.

Jeg har ikke venner på FB som jeg ikke kan gå god for.

Skrevet

hørt om de så en dag oppdager at f.eks deres egen far er den pedofile...

Skrevet

hehe, da er det ikke beskyttelse av å ikke legge ut bilder på FB engang, gitt

;)

Tåpelig svar av deg 03:18.

Selvsagt finnes pedofile overalt. Men ærlig talt er det verre at bestefaren er pedofil i nabolaget, og kommer på besøk støtt og stadig, og har gullklumpen i fanget ofte, enn at han sitter å ser på bildet av barnebarnet langt unna, synes du ikke det da?

Skrevet

Bilder på fb er faktisk ikke helt private.. Når du godtar ting som f.eks de spille greiene gir du dem tilgang til all info på din profil.. Og en som har litt peil på nett og pc kan lett komme seg innpå bildene..

Jeg synest at vis det skal være der for familie kan en da sende det på mail, msn eller lignende?

Skrevet

Dette har vært diskutert opp og ned i mente sikkert en milliard ganger her inne. Hvorfor kan dere ikke la det ligge? De som ikke synes noe om å legge ut bilder på nett, de lar det være, og de som synes det er helt ok, de gjør det. Er det noe problem lenger da?

Jeg ser ikke problemet med å legge ut i det hele tatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...