Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Handler om en rekke ungdommer, hvor hun ene forutser døden. Alt starter i en berg og dalbane, hvor hun "ser" hva som kommer til å skje. Hun får panikk og flere av ungdommene går av berg og dalbanen. Men ungdommene som gikk av skulle jo egentlig ha dødd, så døden innhenter dem, en etter en. Er blant annet to jenter som tar solarium, som blir stekt levende i denne filmen...egentlig ganske grusom. Noen som kanskje har sett den, og husker hva den het?
Countess Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Nei de filmene er vel flyulykke og bilulykke, men det var samme greia da iallefall
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 ja final destination, den med flyulykken og?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 den med flyet er vel 1´rn og den med berg og dalbanen er 2´rn
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 hater den filmen!! Jeg var livredd fly i evigheter etterpå.. Har heldigvis ikke sett den med berg og dalbane, og jeg har ikke planer om det heller... For jeg har ikke tenkt ødelegge morroa jeg har med dem !!
Countess Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Er det 3 da kansje? For en var med bilulykke iallefall
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 Tusen tusen takk for svar alle Var final destination jeg var ute etter ja! Den med berg og dalbanen er film nr. 3!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå