Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Inspirert av et annet innlegg her inne .. Lurer på hvordan dere var/er som nyforelsket ? Folk kan synes at jeg og typen oppfører oss ganske fjortisaktige..Var dere stormende forelsket? eller vokste det seg sterkere med tiden?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 vi var begge enige om at det føltes som om vi var 16 igjen... og egentlig føles det litt sånn enda
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Jeg var rød rød rød, hehe! Blodet brusa og jeg gikk konstant rundt med et smil! Mange av venninne mine mente at vi nussa og kosa unormalt mye, også mange år etter at vi blei sammen, noen mente til og med at det en dag kom til å si pang og at forholdet kom til å bli brutt. Mente vel da at siden vi var så gode venner og kosa så mye at det ikke var sundt for forholdet, at alle forhold trenger en god krangel. Vi sa at vi også krangla, men det kunne de ikke tro siden vi var så lykkelige! Nå har det gått mange år og vi er fortsatt sammen, litt mindre kos nå som vi har et barn og dele kosen med, men fortsatt bestevenner, men forelskelsen har for lengst mista for og gått over til bare å elske hverandre. Vi har vært med på mange nedturer sammen, og det er da man ser at man har funnet den rette når forholdet tåler nedtur på nedtur, men tror man kan finne mye ut om den andre selv om man er nyforelska og "blind"
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Alle klagde på at vi var så opptatt av hverandre. Nussa og kosa kanskje litt ofte Svigerinnen min mente vi var som marsvin.. hm, vet ikke så mye om dem men. Vet mange syntes vi var slitsomme å være sammen med. Var nok det man kan kalle stormende forelsket.. Nå, gift og etter 9 år har vi opplevd det meste sammen. Nr fem på vei (vår tredje sammen) Forelskelsen er ikke som i starten, men både han og jeg kan føle hjertet dunke litt ekstra, helt plutselig jeg er trygg på at vi elsker hverandre og synes vi har ett godt liv sammen. Mye å være takknemlig for. Gleder meg til sistemann kommer om ca en mnd. Synes det er vanskelig å være intim med diger mage ganske sliten nå.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Hvordan var vi... Sånn offentlig så vi vel ikke ut som et par egentlig. Han har alltid vært den typen som ikke vil vise kjærtegn o.l. foran andre mennesker. Men alene... da holdt vi ikke fingrene unna hverandre akkurat.
Tweak Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Vi holdt alltid hender om vi var ute og gikk, hadde alltid et øye på hverandre om vi ikke satt ved siden av hverandre et sted, småtøyset og lekte med hverandre (legge kald hånd på magen min så jeg hyler leken) og kunne finne på å stå og holde rundt hverandre sånn helt uten videre. Kysset gjorde vi når vi følte for det og det passet seg sånn (f.eks. sammen med venner, men ikke i familieselskap liksom). Men akkurat sånn er vi fremdeles :-) 10 år etter, he he. Kilingen i magen er derimot byttet ut med en dypere kjærlighet og en sterk følelse av at vi hører sammen.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 til å begynne med, helt privat? Holdt nærmest på å krype inn i hverandre. Helt i starten sammen med andre? Hmm... Litt mer kosete enn vi er nå blandt andre ;p NÅ: Hverdagen har kommet litt mer frem, men vi klarer fremdeles ikke å holde oss lenge vekke fra hverandre :-) Sammen med andre: kan helt plutselig ta hverandre i hånda og se på hverandre og bare smiiile :-D Har vært sammen i halvannet år, og har ikke hatt en eneste krangel en gang. Noen her vil vel si at det er usunt, men jeg ser ikke problemet med at vi har funnet den eneste ene som passer så perfekt ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå