StorkeMammaen Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Ryggen kan ställas i fyra lägen varav ett är fullt liggläge. Suffletten kan fällas framåt så att ditt spädbarn kan ligga vänd mot dig i en liggdel. Hva menes med det? Har fått en vogn og lurer på om det går ann å ha barnet vendt mot meg i den? Eller er det hvis jeg har en liggedel i tillegg, når han er liten? Her er link hvis du må se litt nærmere.. http://www.akta.se/o.o.i.s/54
Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Har ikke sjekka linken din, men det første som faller inn hos meg, er at det kan være solskjermen som kan bøyes over til andre siden, så det blir nesten som man har snudd liggedelen.. ...
Sjokoladebanan Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 tror nok det er solskjerm ja.. Vi har et bilsete fra graco, og den har en solskjerm som kan dras langt ned sånn at barnet ikke får sol i øynene. det er sikkert slik på vognen også. så slipper du å snu vognen/håndtaket andre veien, men bare drar ned sjermen, slik at du får mulighet til å se ungen.. slik tolket jeg det hvertfall
Gruffalo:-) Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Jeg trodde suffletten var kalesjen jeg.. Har selv en brio sitty trille, den kommer jo i utgangspunktet uten kalesje, men vi kjøpte sufflette ekstra, og det er kalesjen vaffal..
Babyønske �� Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Sufletten er kalesjen, du drar den ned, over frontbøylen. Når du da legger ryggen flatt kan du legge babyen mot deg, men det er best med en softbag. Hvis du ser på denne videoen kan du se hvordan: http://www.youtube.com/watch?v=psdssPrdPjE Det er en annen Gracovogn, men prinsippet er det samme.
StorkeMammaen Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2009 Tusen takk for svar alle Veldig fint forklart i den videoen som en sendte link til. Den vognen i linken så jo kjempe kjekk ut da, masse fancy finesser.. Da skal jeg se om jeg finner ut av det. Aller helst ville jeg har sportsvogndelen mot meg, men tror ikke det går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå