naeli Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Fant ut at jeg er gravid for ca 2 uker siden og fikk allerede idag spørsmålet: Er du gravid? Ingen anelse hvor langt jeg er på vei, skal til legen på mandag så det blir spennende:) Hvor langt var du på vei da magen begynte å stikke frem??
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Rundt 5 mnd på vei, kunne andre se at det var en kul på magen min. Men noen hadde på følelsen at jeg var gravid eller gjettet det, før de visste at jeg var det. Jeg vet ikke hvorfor egentlig, la jo ikke på meg noe de første 5 mnd.
Gjest eelis+guttespire Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Noen kunne se det før jeg visste det selv, andre så det ikke før uke 20. Jeg var sånn typisk "gravidblek" veldig tidlig i svangerskapet, så allerede i uke 5 lurte et par av kollegaene mine på om jeg var gravid. Jeg hadde ikke testa da, så svaret var "Nei, det håper jeg da inderlig ikke!", hehehe. I uke 8 var jeg så oppblåst at eksen min spurte venninna mi om jeg hadde en på vei, men etter uke 10 var det ingen som så det lenger. I uke 20 da jeg var på babyshopping lurte dama i kassa på om det jeg hadde kjøpt var en gave, og sa "Å, nåå ser jeg det!" etter nøye studering av magen når jeg fortalte at det var til meg selv ;-) Jeg fikk plutselig fotballmage mellom uke 20 og uke 22, og nå hersker det ingen tvil i uke 25 :-)
Vimsetrollet Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Jeg er i uke 14, og har fått spørsmål fra 2 stk denne uka - en var en fremmed mann... Jeg ble nesten litt glad, for jeg trodde jeg fortsatt bare så litt tjukk ut. Er 2.gangs da. Tror ikke folk kunne se det før nærmere uke 18.-20. sist.
MathildeC Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Det var mange som så det før de 12 ukene var gått. Cirka ved uke 8 var det klart for mange. Ikke pga mage, men "endringer i fjeset", og småspising selvfølgelig..
jurgita&runa&trym Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Med første var vel rundt 5mnd at man kunne se en antydning av magen. Denne gangen har samme størrelse av mage allerede i uke 13
Tigerpote Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 I uke 5 hadde jeg stor mage, hehe, selvsagt var den bare oppblåst. I uke 11 klaget jeg over magen som var så stor (mer tykk-mage), men en venninne mente at jeg hadde en gravidmage allerede da. Den typiske kulen. Etter uke 12 i hvertfall, var det ingen tvil om at jeg var gravid. Kanskje litt rart, siden babyen er så liten da, men jeg hadde en skikkelig kul, ja.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 Med en gang...... Jeg gikk ned 12 kg etter mitt forrige svskap (som var i fjor). Og da jeg ble gravid nå så fikk jeg den fettpølsa tilbake rundt magen med en gang.... Men folk turte jo ikke spørre da, i tilfelle jeg bare var feit. ;-)
Kongeørna Skrevet 9. juli 2009 #9 Skrevet 9. juli 2009 Jeg er tredjegangs, og magen hoppet fram for et par uker siden, dvs i uke 22 omtrent.
lille frø, mor til to Skrevet 9. juli 2009 #10 Skrevet 9. juli 2009 I uke 8-9, var det noen som fikk mistanke. De synes jeg var blitt tykkere rundt midjen. Jeg var særdeles slank før jeg ble gravid og har alltid gått i trange overdeler rundt midjen.
2tettebabyer Skrevet 9. juli 2009 #11 Skrevet 9. juli 2009 etter 12 uker var det veldig tydelig. veldig stor tidlig, mulig noe med morkaka og at jeg hadde SA bare to mnd før jeg ble gravid igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå