nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 ;er dere mindre eller mer sosial, eller er det stortsett det samme som før, tar dere turen innom en fest, kafè med jentegjengen, finner dere ofte på noe me samboeren, kino, friluftsturer, osv? Tenker da altså på om kveldene når de små søte sover trygt&godt, og dere har voksentid Her er det litt mer planlagt enn før. Ikke like spontan, og fester selvsagt mye mindre enn det jeg også gjorde før jeg ble gravid Er fortsatt endel sammen med venninner, felles venner i samme omgangskrets, vennepar og kompiser - både sammen med samboer og alene. Noen kvelder stikker han ut, andre kvelder jeg (kafè, besøk, shopping, bytur, friluftstur, kino, matkvelder, vinkvelder etc), noen kvelder har vi felles besøk hjemme Har enda ikke hatt barnevakt til gutten vår mer enn et par timer på formiddagen mens samboer enda er på jobb, og jeg har måttet ut på ekstra viktige ærender... Så vi to har enda ikke fått funnet på noe alene utenom hjemmet eller sammen med vår elskede lillegutt <3 Men alenekvelder har vi også innimellom Litt romantikk må man ha Ellers, hele dagen og "desverre" fortsatt om natten (nattammer ) er jeg fortsatt mamma på heltid! Blir studentmamma fra midten av august. Da skal samboer være pappa på heltid til gutten vår blir 1 år i oktober.
WPW Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Samme som deg egentlig. Jeg og mannen min drar på kino innimellom, for da får besteforeldre og tante passe litt. Hehe, noen ganger går vi på kino bare for at de skal få passe fordi de har lyst;) Endelig har gutten min begynt å sove litt lenger på dagtid, og heller litt skjeldnere. Skulle ønske jeg fant meg en hobby jeg brant for som jeg kunne holde på med mens han sov, men... Jeg finner liksom ingenting.. Jeg liker å lese, scrappe, sy og synge, men jeg får liksom ikke summa meg til å gjøre noen av tingene:( Tar gjerne imot tips!
eplepeple Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Har vært mamma i bare 7 uker men ser at det går an å være sosial. Men da med venner som har barn selv. Vi treffes på dagtid med barna våre. Ellers har sambo og jeg svært lite voksentid. Barnet er våken til sene kvelden så når hun legger seg så må jeg legge meg. Helsesøster sa til meg i dag at jeg burde ta i mot barnevakt snart, men det er vanskelig å gi slipp. Nå har sambo tatt henne med ut en tur, og hva gjør jeg? Sitter på DiB he e he ))
nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2009 Dere andre da.., hva gjør dere når de små sover? )
eplejente Skrevet 10. juli 2009 #5 Skrevet 10. juli 2009 Er kjempeglad i å trene, så det gjør jeg. Blir vel en 3-4 ganger i uka. Det er så deilig å komme hjem etter en hard treningsøkt å ha full energi til gutten min. I tillegg elsker jeg å lage mat og bake. Jeg bruker mye tid på kjøkkenet. Så når han sover er jeg enten på kjøkkenet og styrer, eller på DiB eller facebook, eller så liker jeg å lage album og er også veldig glad i å lese bøker. Noe av det jeg har elsket mest i livet er faktisk å sove. Men siden jeg fikk barn (4 mnd siden) så får jeg ikke til å sove så mye lenger, tror det er en mammagreie. Trenger liksom ikke så mye søvn mer.. Får tid til venner også, du verden så deilig livet er når jeg tenker over det! Har så mange fantastiske venner og familie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå