Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Hva klagde dere på, hvor klagde dere til, og hva fikk dere? Jeg skulle nemlig kose meg med en glass cola i kveld, og den smaker ikke noe særlig.. Utvanna såpe-cola eller noe. Åpna neste flaske (6pk kjøpt på rimi) og den smakte nesten som normalt, men ikke helt.. Vurderer å klage..
It's all about me Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Ja jeg klgde for noen uker siden på en 1.5 liter vanlig cola som smakte light. De sendte meg en konvolutt som jeg skulle returnere den i så de fikk analysert den. Hadde glemt det helt til jeg leste dette nå. Dårlig at jeg ikke har fått noe i kompensasjon, Coca Cola pleier å være flinke til sende ut ting i erstatning vistnok. Kanskje jeg skal skrive en ny mail og spørre om de har fått flaska jeg sendte og hva som var galt, he he.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Jepp, igår faktisk! Klagde også på de 0.5l i sekspakning fra rimi og rema.... Sendte nr og dato på flaske. Fikk svari dag at de ville få flasken tilsendt! Men siden vi hadde visning i går ble alle flaskene pantet, så hva som skjer vet jeg ikke=S
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2009 vår er også 1,5l, og smakte rett og slett ekkelt. Nå har jeg sendt en klage, så får vi se. Frokostquiz: Jeg har også lest her inne om de som får svære greier (type 15 flasker gratis) og det hadde ikke gjort meg noe
It's all about me Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Nei det var det jeg også tenkte, he he he. Har fått mya annet rart av andre, så synes ikke Coca Cola bør være noe dårligere.
gullgutten_min! Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 jeg har klaget ved to tilfeller. da stoppet jeg bare innom cola på veien hjem (bor på lørenskog) etter at jeg hadde snakket med dem på tlf. begge gangene har jeg fått en kasse brus.. fikk brev i posten med beskjed om hva som var feil og hvor jeg kunne hente ut brusen...
It's all about me Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Hor lang tid tok det før du fikk det brevet egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå