*tybber* Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Brio kombi. Vært veldig glad i den, eneste er at den er litt tung.
snart mor til 3 Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Basson Roma Fantastisk vogn som jeg falt 110% plasask for!! Bruker den fortsatt og kommer alltid til å bruke den så lenge jeg trenger vogn. Den er fantastisk deilig å trille på, er veldig pratisk og fin, og den tåler all verdens..... drømmevogn #1!
Hikken Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Simo kombi, elsker den :-D Litt tung i oppoverbakker, men alt det andre veier opp for det :-)
polarn & pyrene Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Jane slalom pro. Og jeg er super fornøyd, har hatt den fra dag og kommer til å bruke den tiden ut.
*Rutletutt* Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 Bugaboo Cameleon - kunne ikke vært mer fornøyd:o)
lille sprelle Skrevet 9. juli 2009 #9 Skrevet 9. juli 2009 brio happy - veldig fornøyd. Andre som bruker den er også veldig fornøyde.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. juli 2009 #10 Skrevet 9. juli 2009 Simo kombi! Verdens beste vogn, elsker den vogna! Nå er den solgt, men skal kjøpe ny til nestemann! Ho som kjøpte den er også strålende fornøyd!
Klar for nr 2 Skrevet 9. juli 2009 #11 Skrevet 9. juli 2009 Emmaljunga Mondial- er også veldig fornøyd med den(: Valgte en modell med imitasjon av krokodilleskinn (sort) så er veldig greit å bare tørke av flekker og støv. God og romslig er den også.
Popsipus Skrevet 9. juli 2009 #12 Skrevet 9. juli 2009 Brio Happy Duo, men solgte den når vi ikke lengre trengte bagvogn. Den ble for tung, rett og slett. Jeg angret også fort på at jeg ikke hadde kjøpt tre-hjuling.
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #13 Skrevet 9. juli 2009 Simo kombi til de eldste, simo duo til minste. Hadde vi skulle hatt flere barn, hadde det blitt simo duo til de også... Evt liker jeg utseendet til brio happy, men har ingen erfaring med den...
Moi 32 Skrevet 9. juli 2009 #14 Skrevet 9. juli 2009 Simo kombi til eldstemann. Veldig fornøyd, masse fordeler, bla. at den var stor nok til vår store og lange gutt og er det enda(han er 2år og 92cm og sover i vogn på dagtid), MEN den er veldig veldig tung og tung å manøvrere! I tillegg til dette har den ikke håndbrems, noe jeg trodde var skikkelig tull, men det er utrolig kjekt på tur!) Ikke veldig god for lange/bratte turer og tung å få inn og ut av bil. Quinny freestyle til minsten. Superlett og enkel å manøvrere. God og mange fine fordeler, bl.a integrert myggnettint(tusen ganger bedre enn den skiten man trekker over). Hekter enkelt av bagen når vogna skal inn i bilen og dermed enda lettere å få inn og ut av bil. Men bagen er velldig kort, merker det allerede selv om hun bare er 3,5mnd. Det blir en overgang der før sportsdelen hvor hun skal få bruke storebrors vogn tror jeg(dersom han snart slutter å sove på dagtid...). Vi har også maxi cosi bilstol som passer til understellet, supergreit ved henting og levering i barnehagen! Stort minus med denne: det finnes ikke søskenbrett som passer til!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. juli 2009 #15 Skrevet 9. juli 2009 Må nesten bare si meg helt enig med hun andre som har Basson Roma duo vogna =)) Jeg skal riktignok selge vår etter sommeren, den er brukt mye til de to barna vi har, men nå begynner den nok å bli noe sliten =)) Så innen vi får nr 3 skal vi ha en ny duo vogn=))) I tillegg har vi bare en trille =)))
2nj♥ Skrevet 9. juli 2009 #16 Skrevet 9. juli 2009 TFK Joggster. Veldig fornøyd. Minsten på 2,5 år og 98 cm sover fortsatt i sportsdelen i helgene.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. juli 2009 #17 Skrevet 9. juli 2009 Emmaljunga CityCross- suuuperfornøyd! Lett (11 kg), stor bag og kjempegod fjæring=)
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #19 Skrevet 9. juli 2009 Emmaljunga CityCross - super førnøyd! Veldig lett.
Barbafin Skrevet 9. juli 2009 #20 Skrevet 9. juli 2009 Vi kjøpte OTH urban jungle og den har vi fortsatt (20 mnd nå). Kjempefornøyd hele veien! Har ingen annen vogn og har ikke følt behov for det heller.
Bella Swan Skrevet 9. juli 2009 #21 Skrevet 9. juli 2009 Til nr1og 2 hadde jeg Emmeljunga duo egde, fantastisk vogn. nr3 har jeg Simo duo og så har jeg kjøpt en quinny speed.
BEA-77 Skrevet 9. juli 2009 #22 Skrevet 9. juli 2009 TFK Joggster Twist. Kjempefornøyd, trenger kun en vogn om en velger denne. Den er lett og tar liten plass i bilen og ikke minst var både bagen og sportsvogndelen stor. God å trille både på grus, brosten og snø. Integrert myggnetting og gjennomsiktige regntrekk. Det eneste minuset med denne vognen var at håndtaket ikke var vendbart.
FanteGuri Skrevet 9. juli 2009 #23 Skrevet 9. juli 2009 Har Simo Kombi til vesla enda vi.. Hun er 2 år og laaang, men får allikevel plass til å sove i vogna. God å gå på tur med, litt tung i bakkene, men slikt blir man bare sterkere av ;-). Synes ikke den er tung å sette i bilen, men vi har stor bil da, så trenger ikke ta av hjulene eller noe.. Når det gjelder shopping, er det ikke den beste vogna å manøvrere mellom hyllene med, nei.. Kommer nok til å ha samme vogn til nestemann, om det blir noen flere da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå