Mammaen&Emil Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Men får den ikkje før i slutten av sept. pga, lang bestillingstid. Kjipt i og me at termin er 14. okt.. Så håper ikkje babyen kjem for tidelig.. Får litt småpanikk, men satser på at det går fint
*stjernebaby ønskes* Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 hei så spennende har glant på denne vogna selv, har fryktelig lyst på den. er d 2009 modellen du har bestilt eller er det 2010? hva slags farge? og hvor har du bestilt den fra? mange spm her nå gitt satse på at unge kommer når den er bestilt da og ikke sniker seg ut før du ivhertfall har fått vogna hehe
Enitsirk79 Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Kjøpte selv den vogna i 2007 og er kjempefornøyd. Stor og god plass, stabil å trille. God dempning. Gled deg:)
Mammaen&Emil Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2009 Har bestilt den fra barnevognservice på Gullgruven i Bergen. Har bestilt den i svart, og i følge dei som jobber der blir det ingen ny modell av denne i 2010... Kommer visst nye av mange av de andre fargene, men den svarte forblir visst som den er.... Synes den er så fin, mye finere enn alle andre vogner. Pluss at det er veldig greit at man kan kjøpe ekstrautstyr slik at bilsetet går på understellet. :)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 skal kjøpe i Bodø. Fikk beskjed om de hadde den inne, i mange slags farger. Så skal kjøpe nå om få dager
*stjernebaby ønskes* Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 okei, ja har jo hørt at det ikke er noe spesielt annet enn fargene som forandrer seg fra -09 og -10 modellene... hvor mye måtte du gi for den? og sa de noe om når 2010 modellene kommer inn i butikkene?
Mammaen&Emil Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2009 De hadde 50% på utgående modeller, eller va det farger? Er ikkje heilt sikker:) Gleder meg til vi får den:) Kass farge dåke ska ha? De har en me rosa (trur den heite pink og nåke meir) som eg synes va så fin, men får jo gutt så det passer seg ikkje heilt:p
gussa Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 Jeg har bestilt samme vogn i Sverige, Kattis babyshop i Strømstad. De hadde den inne, og jeg holdt av en og kunne komme å hente den i august. Sende en mail til dem så får du svar på det meste. Den koster i Sverige 7300 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå