Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Trodde kanskje vi skulle prøve å finne samme igjen. Men jeg har vært veldig skeptisk pga ting som har skjedd tidligere.Nå har han altså dummet seg ut igjen,og dette orker jeg bare ikke mer. Vil ikke nevne detaljer her inne... Tidligere ble jeg lei meg og begynte å gråte.Men nå kjenner jeg at jeg har en følelse av likgyldighet inni meg,og jeg gir f.. i om det ikke blir oss to mer. Han har fått så mange kjangser,og nå må jeg bare innse at dette ikke funker.Og kommer ikke til å funke for fremtiden. Jeg har tidligere slitt veldig med å sette strek over dette,og komme over han(selv om han har vært en idiot) Men nå føles det ut som jeg klarer det.Og jeg må bare tenke på meg selv og komme meg videre i livet.Nå kan jeg ikke kaste bort mer tid av livet mitt. Måtte bare få sagt det til noen..
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 hehe.. det der var ikke ukjent, du;) Har vært der selv. Det er en deilig følelse når du merker at det ikke bryr deg mer:)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Sitter akkurat sånn selv, vurderte å prøve å få forholdet fiksa men orker ikke mer. Har liksom prøvd å tatt ting opp og da har det holdt i noen uker før det sklir ut igjen og så på igjen me det samme. Men men håper kanskje vi kan få det til å fungere en gang senere men nå må jeg ha litt avstand fra han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå