frøydis m/ 4 Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 til alle som kikker innom her. Jeg ser fram til å starte ferie til helgen. Blir for det meste hjemmeferie på oss, inkludert maling av huset... Men jammen skal vi rekke å kose oss også! De to eldste blir uansett ikke med på tur , for de er opptatt med sommerjobbing og kjærester og da er det ok at vi ikke er så langt av sted :-) Og når man først bor på den fineste plassen på jorda kan man jo like godt nyte sommeren her også ;-) Ha en fin sommer da!
Gjest amandine Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Så hyggelig med modne damer på nett! Jeg bor på nettet om dagen, er hjemme alene mens gubben er på ferie med alle ungene. Var litt uheldig og havnet på sykehus for en mnd siden, så må gjøre meg ferdig med det før jeg håper å reise etter i morgen om jeg bare blir skrevet ut!! Håpe håpe! Har perm om natten og sover hjemme, huset er jammen stille uten gjengen min! Men - kaffe og avis i hagen til frokost er ikke å forakte det heller! Og som Baloo sier, - ta livet som det faller seg og le! God sommer til alle!
indigo Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 God sommer til dere fra meg også. - Vi drar til Danmark på ferie imorgen...så snakkes vi kanskje i august igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå