Silja FullFres McQueen Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Regner med det holder, hva tror dere?
~sjiraff~ Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Kommer ann på settingen. Men etter en middag så er det helt sikkert nok.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Ville nok ha hatt noen flere, så lenge kakene ikke er unormalt store. Nåer jeg en sånn en som elsker kaker, og kan spise masse.
~sjiraff~ Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Ser nå at det er bryllup, så da mener jeg definitivt ja. Hilsen ei som er fan av kun bryllupskake etter stor middag.
Silja FullFres McQueen Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2009 Vi skal ikke ha middag først (Jada, vi eeer kjipe.. ;P ), så da regner jeg med at vi må ha et par til..
Ulldott Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Jeg hadde nok laget minst 3 til ja... men så overdriver jeg alltid da.
~sjiraff~ Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Hvis det ikke er middag så kan det kanskje være lurt med noen til. Men uansett, det er da begrenset hvor mye kake folk spiser?
Silja FullFres McQueen Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2009 Ja, er det jeg tenker jeg oxo.. Og det er begrenset med plass i kjøleskapet vårt til restene.. Høhø.. Men vi har hvertfall fått ordnet med to kaker til, pluss lefser, karamellpudding og sjokoladepudding. Så da må det vel holde håper jeg.. =)
Gummianda:) Skrevet 8. juli 2009 #9 Skrevet 8. juli 2009 Jeg ville også hatt noen kaker til, pluss kanskje litt frukt... Er også ei som overdriver mengden mat/kaker....men det er bedre det går den veien i et bryllup Tror til og med 10 kaker er litt lite....
Silja FullFres McQueen Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 8. juli 2009 Nå er det ni kaker, pluss sjokolademousse, hjemmelaget karamellpudding, fruktcocktail og lefser. Da begynner jeg vel å nærme meg?
Helt anonym... Skrevet 9. juli 2009 #11 Skrevet 9. juli 2009 Vi har 10 og er 40 stk,og noen av de lages dobbel.Sender med rester hit og dit.Godt med litt mye i bryllup.Det varer vel en stund så folk kan jo komme til å spise kaker flere ganger utover kvelden?
Gummianda:) Skrevet 9. juli 2009 #12 Skrevet 9. juli 2009 Det blir sikkert nok.....jeg syntes bare det høres litt lite ut, og hadde sikkert laget det dobbelte hehe! Men nå overdriver jeg som regel også da. Om du bor på sørlandet smekker jeg gjerne sammen et par kaker for deg jeg altså
Brillefint - Jadda! Skrevet 9. juli 2009 #13 Skrevet 9. juli 2009 her skal vi ha 14 kaker på 75 stk gjester. mamma og svigermor fikser;)
Brillefint - Jadda! Skrevet 9. juli 2009 #14 Skrevet 9. juli 2009 også skal det serveres snitter.... folk må jo få litt ordentlig mat også (kommer en del på kaffen som ikke har vært i middagen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå