Gå til innhold

8 kaker på 60 stk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med det holder, hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ann på settingen. Men etter en middag så er det helt sikkert nok.

Skrevet

Ville nok ha hatt noen flere, så lenge kakene ikke er unormalt store. Nåer jeg en sånn en som elsker kaker, og kan spise masse.

Skrevet

Ser nå at det er bryllup, så da mener jeg definitivt ja.

 

Hilsen ei som er fan av kun bryllupskake etter stor middag.

Skrevet

Vi skal ikke ha middag først (Jada, vi eeer kjipe.. ;P ), så da regner jeg med at vi må ha et par til.. ;)

Skrevet

Jeg hadde nok laget minst 3 til ja... men så overdriver jeg alltid da.

Skrevet

Hvis det ikke er middag så kan det kanskje være lurt med noen til. Men uansett, det er da begrenset hvor mye kake folk spiser?

Skrevet

Ja, er det jeg tenker jeg oxo.. Og det er begrenset med plass i kjøleskapet vårt til restene.. Høhø.. Men vi har hvertfall fått ordnet med to kaker til, pluss lefser, karamellpudding og sjokoladepudding. Så da må det vel holde håper jeg.. =)

Skrevet

Jeg ville også hatt noen kaker til, pluss kanskje litt frukt...

Er også ei som overdriver mengden mat/kaker....men det er bedre det går den veien i et bryllup :)

 

Tror til og med 10 kaker er litt lite....

Skrevet

Nå er det ni kaker, pluss sjokolademousse, hjemmelaget karamellpudding, fruktcocktail og lefser.

 

Da begynner jeg vel å nærme meg?

Skrevet

Vi har 10 og er 40 stk,og noen av de lages dobbel.Sender med rester hit og dit.Godt med litt mye i bryllup.Det varer vel en stund så folk kan jo komme til å spise kaker flere ganger utover kvelden?

 

Skrevet

Det blir sikkert nok.....jeg syntes bare det høres litt lite ut, og hadde sikkert laget det dobbelte :) hehe! Men nå overdriver jeg som regel også da.

Om du bor på sørlandet smekker jeg gjerne sammen et par kaker for deg jeg altså :)

 

Skrevet

her skal vi ha 14 kaker på 75 stk gjester. mamma og svigermor fikser;)

Skrevet

også skal det serveres snitter.... folk må jo få litt ordentlig mat også (kommer en del på kaffen som ikke har vært i middagen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...