Gå til innhold

søsken vogn.. trenger litt hjelp :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei pie på 6mnd, så får vi en til da hu fyller 1år.

er det noen som har erfaringer her med søsken vogner som kan hjelpe meg litt..??

Ønsker en som ikke er så tungt, siden jeg er så lita :) helst delt.. så hu slipper ligge å dra i babyen :)

Så lurer jeg på om det lønner seg med sving hjul forann?

Ja.. :) hadde vært fint om noen ville dele erfaringer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde mine små vært født like tett som dine har jeg uten tvil gått for en easy walker eller emmaljunga cangaroo, der du kan ha bag til den ene og sitte del til den andre, og det er delt kalesje..

ta en titt på finn.no og se...

Skrevet

takk :) da får jeg se.. godt å ha ei som ikke plukker å slår på babyen *ler* så kunne tenkt meg en med bag ja.. det var lurt..

skal sjekke ut :D

Skrevet

Jeg får 13,5 mnd mellom mine og har kjøpt easywalker duo. Baggen er forholdsvis romslig, den er et par cm smalere i bredden enn oth og tfk. Den er lett,tar liten plass og er fin å se på:-) Har ikke fått prøvd den enda, siden minsten ikke kommer før om 5 uker. Har hatt vanlig tfk til lillegutt og vært veldig fornøyd med den og easywalker skal visst være noe av det samme:-) Svingbart forhjul er fantastisk:-) Og på de fleste vogner som har det kan hjulet låses med et enkelt klikk om det er dårlig føre.

Billigste plassen å få tak i easywalker på nett for tiden er babyplaneten.no tror jeg. 09 modellen har endel oppgraderinger så ville isåfall gått for denne.

Skrevet

Vil bare si at du ikke må finne på å kjøpe tvillingvogn uten svinbar(e) forhjul. Det blir altfor tungt å kjøre med etterhvert hvis ikke. Dessuten har jeg ogå som ett av mine krav at jeg må kunne ha begge mot meg, så jeg kan se dem.

Lykke til :-)

Skrevet

Ja jeg ønsker gjerne se de begge to jeg da :) ha litt oversikt..

de sving hjulene ser jo fine ut :) har det på vesla sin nå..

Hmm.. hva vogner har den typen man kan ha ungene mot seg da?

ikke alle sikkert? er så rådvill på vogner *ler*

Skrevet

Ja, det er så masse å tenke på...

Vi landet på teutonia s4 http://vogndilla.com/content/view/57/49/

Den er lett å trille, men tung å løfte på. Du kan ha barna mot deg eller fra deg, men de må sitte samme vei.

Ellers fant jeg denne, som så veldig grei ut: http://vogndilla.com/content/view/153/49/

Men den har jeg aldri prøvd ,eller hørt noe om, så da må du forhøre deg om kvalitet + at du må se i butikk om de selger den med større fremhjul her i Norge (noe annet er håpløst i snø), men det gjør de ofte. Ellers så den jo kjempefleksibel ut.

Vi har en Phil & Ted 3t nå ,og er superfornøyd. (De sitter bak hverandre) men der kan ikke begge barna sove samtidig, så den ville jeg ikke anbefalt til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...