Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Slengte ut et innlegg på Skravle og, men må jo prøve meg her og eg!! Hehe. Noen som fekk positive tester etter tidsfristen var gått ut, og var gravide?? Vet at det e halmstrå å strekke seg etter, men har to prikk like tester nå, så en blir jo nysgjerrig....også må eg ha noe å holde på med til det blir sengetid, så kanskje tiden går litt fortere Takk til dei som har eg svar å komme med
MissMe*med*lillegutt Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Når jeg testa 2 dager før IKM fikk jeg neg. test med CB. Men når jeg kikka på den 30min etterpå så jeg at der hvor "gravid" streken skulle være i krysset var det små prikker enkelte steder.. Testet igjen 2 dager etter IKM og da fikk jeg svaakt positivt.. Og 5 dager over IKM kjempe sterkt positivt Men er jo ikke alltid positiv test etter tidsfristen er gått ut betyr gravid.. En gang tidligere når jeg testa fikk jeg og svak positivt ca 30min etterpå, og da var jeg ikke gravid.. Test igjen om noen dager du
Maligima Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 heihei Skulle ha mensen min 25.mai,tok test 24 pga jeg hadde hatt murring en god stund,den var negativ-synes dette var rart,siden jeg følte meg gravid Tok ny test 25 og den var svak positiv.Tok en ny en 1 juni og den svar veldig sterk positiv. La det gå noen dager mellom om du har murring og føler deg gravid! Lykke til!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2009 Tok ein ny i dag...og det va ein veeeldig svak svak strek før tida....men så begynte eg å spotte i går da. Jaja..!! E jo bare å teste videre og se ka som skjer Takke for svar!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå