Gå til innhold

Silikonbryster etter amming


Foxymom

Anbefalte innlegg

tøysekroppen*1ivfneg.*:

 

Det er ikke nødvendigvis slik at vi tror at silikonen flyter rundt i kroppen, men jeg har altså lest at silikon kan komme ut i omliggende vev og forgifte mennesket som har det. (Finnes jo menn også som ønsker silikon). Jeg tenkte også at man ikke vet helt hvordan det virker, det går tydligvis som oftest bra, men er det ikke ok å vente til man ikke skal amme igjen da? Jeg forstår at brystene til enkelte blir slafsete, men går det ikke an å ha inn slike saltvannsputer? Saltvann er i allefall ikke farlig! :) Når det gjelder det med tapt følelse så er det slik med meg at jeg ikke har all verdens følelse fra før av, men jeg kjenner jo om de blir kalde da. :) Høres skummelt ut å ikke kjenne noe som helst, da kan man jo få frost-skade uten å vite det...

 

Jeg har veldig store bryster, bruker BH i størrelse 85 H. Jeg har vurdert brystreduksjon, men så lenge jeg ikke har noen store plager med rygg eller skuldre, tror jeg det blir som det er her i gården.

 

Kanskje derfor jeg har vanskelig for å forstå at noen som har søte små bryster faktisk ikke liker det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Min historie:

 

Har alltid hatt ørsmå bryster, og de ble bittesmå etter 2 svangerskap og amming.

 

Jeg bestemte meg for å legge inn implantat. Mest fordi jeg ikke klarte at mannen min tok på meg, i allefall ikke på puppene. Syntes jeg så helt jævli ut, det var liksom bare to brystvorter.

 

Jeg gikk da fra minus A til 80 B. Altså ingen fotballer som det er snakket om over her. Jeg har aldri vært så fornøyd med kroppen min!!

Mine nærmeste venner visste ikke at jeg hadde gjort det, før jeg sa det. De er myke og gode å ta på, og jeg har ikke hatt noen problemer.

 

Minste jenta mi er 3 år snart, sluttet å amme henne når hun var 5 mnd, enda kan det komme melk ut når jeg klemmer på, så det er tydeligvis ikke kuttet noen melkeganger her. Vi planlegger nå nummer 3. Håper ammingen går greit:)

 

Jeg gjorde altså ikke dette pga bimbo-grunner, eller for å få størst mulig, men bare for å ha det godt med meg selv og kroppen min. Jeg er ikke så veldig lang, og jeg er slank, hadde ikke sett naturlig ut med en dobbel D på meg, hadde ikke vært fysisk mulig å fått til heller.

 

Støtter alle som velger å gjøre dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ammet førstemann i halvannet år. nå er nummer to på vei, og tenker at hvis det går samme vei, skal jeg ha nye pupper når jeg er ferdig. det har jeg søren meg fortjent, synes jeg! de ser ikke ut til vanlig (dvs når jeg ikke er gravid) og dette plager meg...

 

men er litt bekymret for å miste følsomhet i brystet/brystvorten, da dette er noe jeg har stor glede av i visse situasjoner...;)

 

noen som har erfaringer å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare leste noen teite innlegg her fra noen som tydeligvis har små pupper og ikke er helt sikker på om de er fornøyd med det...

Jeg har som jeg skrev tidligere silikon, jeg ville MYE heller ha hatt mine orginale små-middels store bryster slik de var før de så ut som 2 sokker med en stein i. Men sånn kan jeg aldri få igjen så da må jeg ta til takke med den hjelpen jeg kan få. Hva gjelder min manns synspunkter er det meg fullstendig likegyldig, jeg gjorde det kun for min skyld. Dessuten, skulle vi ha spurt han, tror jeg han mye heller vil ha meg lykkelig og fornøyd med mitt utseende enn misfornøyd og gretten pga naturlige vakre hengebryster (!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

"Silikonpupper er aldri særlig pent og ser aldeles unaturlig ut - særlig siden de aller fleste tar alt for mye i og dermed får det resultat at puppene står ut som to fotballer. Hva er vitsen med det?

 

Hva med å heller satse på å jobbe litt med selvfølelsen. Det er naturlig at kroppen forandrer seg. Mye penere det enn å lage en fake-kropp.

* * blomst * * "

 

Hvor mange silikonpupper har du sett da? Bortsett fra glamourmodeller, som ja, i de fleste tilfeller overdriver nnoe vakent med størrelsen. Jeg har selv silikon, og kjenner mange som har. Og det er INGEN som kan gjette eller se at vi har det. Helt naturlig. Samboeren min så mine mange ganger før jeg sa de var falske, han merket ingen forskjell.

 

Så ikke uttal deg om ting du bare har sett på bilder i manneblader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok silikon når sønnen min var et år mens pappaen hadde pappaperm så jeg slapp å være alene med sønnen min, med tanke på løfting å sånn!

jeg hade ammet i syv og en halv mnd, da ville ikke sønnen min ha mer melk fra meg, han hadde ikke tid til å ligge stille uten å få se seg rundt!

 

jeg sa til kirurgen at jeg ville ha så mye silikon som mulig, så lenge det så naturlig ut, jeg hadde en a cup i utgangs punktet før jeg ble gravid og gikk til en d cup når jeg ammet, gikk tilbake til en aa cup når jeg var ferdig med å amme og så ut som en gutt når jeg lå på ryggen, utrolig kjipt!!!!

jeg var kjempe fornøyd med puppene mine mens jeg var gravid og når jeg ammet! og ble veldig misfornøyd når melka var borte!!!

jeg er ei jente på ca 50 kg og 168cm høy, var ikke plass til så mye i puppene mine men kirurgen fikk lagt inn 325g i hver pupp, mange som ser på puppene mine nå og har tatt silikon selv kan ikke fatte og begripe at jeg har så "mye" silikon for di er ikke veldig store (h&m bh, 75c og cubus bh, 70d) og di ser helt naturlige ut, og det var det jeg ønsket meg! jeg tok silikon etter mitt andre barn, fordi jeg var sikker på at jeg ikke skulle ha flere barn, men der tok jeg feil gitt, ble gravid ved en "feil" missforstå meg rett =) men gleder meg som en unge til å bli mor for tredje gang =) angrer ikke et sekund på at jeg tok silikon og når det kommer til amming har jeg ingen bekymringer, har flere venninner som har fått barn etter at di har tatt silikon og di har fint klart å amme både et og fire barn!!!

 

så bare gjør hva dere føler for jenter, ingen som bestemmer over din kropp, kun deg selv!!! og hvis man angrer etterpå er det bare å ta en tlf til kirurgen og få dem fjernet!!! er jo flere som har gjort det, se på aylar og lene alexandra feks =)

 

hilsen meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Etter førstemann var ferdig ammet var det jo pokker meg bare brystvorta igjen! Nå er jeg gravid på ny og er SÅ glad for at jeg endelig fikk tilbake litt pupper. De var små i utgangspunktet men.... Det finnes grenser for hva man føler seg vel med.Og jeg har alltid vært imot silikon. Fremmedlegemer i kroppen kan da vel ikke være bra? Og så gjennomføre en operasjon i full narkose da.... Nei, det frister ikke akkurat. Har snakket med mannen om det og han sier at jeg er like fin uten silikon. Han sier at det er helt opp til meg å avgjøre når ammingen er over med nr 2. Blir det slik at jeg virkelig ikke ønsker å ha bare brystvorter igjen skulle han spleise med meg :-) Er ganske så sikker på at han mener det han sier også, at jeg er like fin i hans øyne. Men det er JEG som ikke føler meg vel. Så får se hvordan de ser ut til neste vår. Om jeg tør sette inn silikon :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er helt for innlegg dersom dere ønsker det, det er ditt valg og det går på din selvfølelse osv........

jeg skal selv ha, men når jeg er ferdig med barn og har penger til det.......

 

men leser av noen innleggere over her at silikon er farlig og sånn og sånn og at dere tror det flyter rundt i kropen osv men hvorfor ikke da bruke innlegg med saltvannsoppløsning??????????

 

er det også farlig eller??????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nye silikoninnlegg er ikke farlige. De inneholder en gele som ikke kan spre seg i kroppen dersom de sprekker, men kan fjernes der det er ved inngrep. Dessuten kan flerforldige fete menn danse riverdance på dem uten at de sprekker, så det skal en del til. Materialet på utsiden avgir ingen kjemikalier, og er blitt forsket på siden silikonpuppenes morgen. Og til og med før det i og med at det er det samme materialet som blir brukt til forskjellige kunstige implantater i f.eks blodårer, ledd e.l. I tillegg til alt dette kan du få innlegg som er ruglete på overflaten, slik at det er minimal sjanse for at det skal oppstår arrvev og klumper inni brystene etter at implantatene er på plass. OG man kan få anatomiske innlegg dom er dråpeformet slik at puppene ser helt vanlige ut etterpå dersom man ikke vil gå for "fotball-looken".

 

Og dessuten kan man ta saltvannsinnlegg. OG få dem lagt pent og pyntelig under melkekjertlene dersom man vil gå for flere barn og amme trygt etterpå. Herre så mye jeg har forsket på dette opp igjennom årene! Jeg fikk nemmelig aldri bryster. Det stoppet opp da jeg var 13, fikk litt såre brystvorter, og så skjedde det rett og slett ingenting. Jeg har gått rundt og følt meg som en transvestitt mesteparten av mitt voksne liv, og dersom jeg trente, risikerte jeg rett og slett og få brystmuskler som en mann. Det var helt, fullstendig flatt. Jeg tror ingen som ikke har opplevd dette selv kan forestille seg hvordan det er. Man mister all følelse av kvinnelighet, og svært mye energi blir kanalisert til å forsøke å skjule dette/hindre at andre skal oppdage det. 6 innlegg i A-cup BH, og total nekt for offentlige dusjer, med mindre man kunne dusje alene. Pluss alle kjærester som aldri har fått et glimt av min flate brystkasse. Og jeg er ikke den forfengelige typen for å si det sånn! Jeg tror bare følelsen kan sammenliknes med om jeg hadde blitt født med penis, men var kvinne. Jeg ble kvalm av å se meg i speilet. Jeg kan virkelig, virkelig skjønne jenter som ønsker å ta innlegg når de opplever å "miste" brystene etter graviditet og amming. Det er gjerne ikke lengre et spørsmål om forfengelighet, men å kunne leve vanlig.

 

Så den dagen jeg hadde spart opp til å gjøre inngrepet var det julaften, 17.mai og nyttår samtidig her i gården. Resultatet ble flotte, naturlige pupper, og en strålende glad dame som elsker sin egen kropp, uansett hva den kan finne på i framtiden. Venter nå mitt første barn, og tar sjansen på amming uten dårlig samvittighet etter å ha forsikret meg om at dette ikke skal være farlig for barnet på noen måte. Dersom det uhyre sparsommelige brystvevet mitt er i stand til å produsere morsmelk, men det får tiden vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har silikon! Er kjempefornøyd! Har ingen barn fra før, men er gravid nå! Mange av mine venninder har silikon! Jeg tok det for å føle meg mer kvinnelig pga veldig små pupper..! Så jeg har ikke mye! Folk får litt mer "sjokk" når jeg forteller at jeg har det! Hæ.. Har DU silikon??

Akkurat som om folk "forventer" at de som har silikon tar pamelapupper! Nei.. Noen gjør jo selvfølgelig det..! Jo mer jo ber.. Men de fleste jenter tar det som passer til kroppen!!

Ho ene venninda mi som har silikon fikk ei jente 26 november! (tok sikikon etter endt amming på nr.1) det går flott med ho! Puppene er nesten som før igjen!

Har ei til som er gravid nå, 20 uker på vei med sin nr 2! Ho tok silikon etter endt amming av nr 1!

 

Så jeg er hvertfll ikke redd for hva som kommer til å skje med meg og mine pupper! Spurte og gravde veldig før jeg tok.. For hvis det ikke hadde vært bra i forhold til barn osv så hadde jeg ventet til etter jeg var ferdig med alle barna vi vil ha!

Jeg har ikke saltvann.. det kunne han IKKE annbefale! Jeg trodde det var det beste jeg! men jeg har silikon! Runde proteser! ho ene venninden min har anatomiske (dråpeformet) Men jeg er kjempefornøyd med mine jeg :) Hatt de i 2 år i mars hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...