Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Hvis jeg kjøper denne madrassen fra jysk og skjærer den til slik at den passer vogga, utsetter jeg da babyen risikoen for krybbedød syns dere eller er det greit? Madrass PLUS F10 60x120cm Dreamzone Pr. stk. 249,- Produktinformasjon: Madrasstype: Skummadrass Størrelse: Bredde: 60 cm, Lengde: 120 cm, Høyde: 7 cm Kjerne: Polyeter-skum Kjernekvalitet: 25 kg/m³ Kjernehøyde: 7 cm Trekkmateriale: Bomull/polyester Fasthet: Fast Miljømerking: Certipur, Trygge tekstiler
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 tror det er den vi har i reisesengen Fungerer helt fint syns jeg... Den er litt tynn da
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 En blir fort hysterisk av å være inne på disse sidene.... ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Fant dette på siden til krybbedødforeningen, så da drar jeg til Jysk og yhandler madrass jeg. "Landsforeningen uventet barnedød har ikke gått ut med anbefalinger som retter seg mot en spesiell type madrasser; vi har ikke grunnlag for å hevde at fjærmadrasser er bedre enn skumgummi eller omvendt." http://www.lub.no/oslo/lub.nsf/id/39AE5368A39455F1C125719C003DCC5F?OpenDocument
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå