Gå til innhold

Hvordan/hvor traff du din Dom?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi møttes i starten av 20 årene, og var gift en god del år før han gikk fra å "bare" være mannen min til også å bli min Master.

Skrevet

Lurer litt på hvordan dette fungerer jeg da. Er det et konstant skuespill gjennom alle deler av hverdagen, eller er det kun når "begge er med på det" og dere er i humør til det? Hvis dere f.eks. er uenige om noe der alle andre par ville hatt en diskusjon/krangel, legger du deg da helt flat og "lar han ha rett"? Jeg er uvitende på dette området og er nysgjerrig på hvordan det egentlig fungerer.

HVIS det er som jeg skriver her kan jeg ikke skjønne at den som er underdanig kan ha et godt liv! Er jo greit nok når begge er med på det i visse situasjoner i hverdagen, men å hele tiden bli "tråkket på" og ikke få ha sine egne meninger og være så undertrykt? Nei, dette skjønner jeg ikke. Forklar gjerne hvordan dere gjør det :)

Skrevet

Jeg har svart på dette før. Du kan lese om det her: http://www.dinbaby.com/forum/thread/139531470

Men jeg vil bare si at det ikke er noe skuespill. Det er sånn vi er, det er sånn vi lever våre liv.

Og det ligger der hele tiden, mer eller mindre tydelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...