Augustmamma2010 Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Er det noen her som har lyst å fortelle om hvordan di fortalte bf at dere var gravide? og hvordan dere fortalte det til resten av familien.. Håper på noen kreative måter å fortelle den store nyheten til den dagen jeg er så heldi å kunne få fortelle at jeg er gravid:)
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Så personlig å kalle kjæresten sin for "bf" a:-p Jeg ringte ham og sa "Jeg vet ikke om det er sikkert men jeg har fått tre svake graviditetstester" Resten av familien fikk vite det i en melding "Jeg vet ikke hvordan jeg skal si det men vi skal ha trillinger"
Gumman :-) Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Nå er vel ikke min historie spesielt orginal eller spennende, men... Barnefaren klarte jeg ikke si noe til, var i sjokktilstand og fikk ikke ut et ord. Bare løp inn på soverommet og viste han testen (og gliste sikkert som et dumt fe). Besteforeldrene fikk vite det ved at vi spurte hva de ville kalles: "Vi lurte på om du vil være bestemor eller farmor?" Resulterte i en hel masse gledestårer hos svigermor.
Augustmamma2010 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2009 hehehe...visste ikke helt om jeg skulle skrive samboer, mann, kjæreste, type osv.. så da gjor jeg det enkelt og bare skrev bf :) Veldi romantisk av meg;)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 jeg også løp inn til soverommet til en mann i koma, med tårene sprutende og med en positiv graviditetstest i hånden! :-D Besteforeldrene fikk vite det på julaften under gaveutpakkingen.
2prinsesserogbim Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Viste han testen begge gangene... Så kjedelig er eg:D
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Til mannen "du kjære.....du skal bli pappa igjen ;o) Til min mor, hadde med hun minste som blir 2 i juli. Spurte henne om hun vi skulle fortelle mormor noe. Og sa, Natasha skal bli storesøster. Mormorn min har alltid skjønt det, men sa til henne at nå fikk hun gjette. Hun svarte gjette hva, ser jo at du er gravid. Ja, men du får gjette kjønn slik du alltid pleier ;o) Nå, det var litt tidlig enda da mente hun...he he Rykter går fort i vår familie (jungeltelegrafen), så rakk ikke å fortelle til alle selv.
Stine? Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 Tok testen sammen med samboeren, så det fikk vi vite samtidig. Men til familien så kjøpte jeg en ramme på Ikea og limte på litt babyting og satte inn diktet: "Du kan ikke med det samme fyllet få til denne ramme Men til juli neste år du et duggfriskt bilde får For storken den vill komme innen sommeren er omme" Pakket det inn og la under juletreet, så slik fikk familien vite det Ble noen tårer da ja =D
Gurine og gulla Skrevet 9. juli 2009 #9 Skrevet 9. juli 2009 Å så koselig da stinemor:) mulig jeg kommer ti å kopiere den omje blir gravid om et par tre mnd:)
Augustmamma2010 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. juli 2009 åå..det var kjempe søtt da! Jeg har lurt på om jeg skal lage til hjertebokser av papp, og legge en blå og en rosa smukk ned i, og gi de til mine foreldre og sambo sine foreldre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå