loffmusa Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Hvor gamle var deres barn da dere sov første gang i telt? ikke i hagen altså. Hva mener du er minimuns alder?( sommeren)
♥ Notie♥ Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Vil også gjerne høre om folks erfaringer med dette. Vi vurderer en natt i telt når vi skal på ferie neste uke, vesla er 4,5 måneder nå. Vi har et telt av høy standard og dropper det selvfølgelig hvis det ligger an til å bli for varmt eller kaldt.. hun sover jo selvfølgelig i vognbag, ikke på liggeunderlag;)
Gjest Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Den eldste vår var ca. 6 mnd første gang han lå i telt. Jeg ser ikke helt at det er noen nedre aldersgrense, så lenge barnet holder varmen og får i seg mat går det vel bra. For min egen del ville jeg ha ventet til barnet var 3-4mnd men det mer egen komfort med uregelmessig amming på natta og fare for brystbetennelse enn av hensyn til barnet.
tvkrus Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Hehe er vel ingen minimuns aldere da guttungen hær var 6 uker gikk så fint
loffmusa Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2009 Vi vurderer å ta oss en telttur for 1 overnatting. jenta vår er 10 mnd. men ser ikke på det så lett når det kommer til leggingen;P Hun er ikke lett å legge...
tvkrus Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 det går nok bra ......dra på tur og kos dere .........ikke stress
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Stort telt med reiseseng inni så er det ingen hindring anng. alder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå