Gjest Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Fikk sjokk da jeg så meg i speilet idag, i tillegg til noen flotte ømme kviser i ansiktet som jeg sliter med er det nå kommet masse små nupper på brystet. Det er virkelig ikke fint. Er det noen flere som har dette?Hva kommer dte av og hva kan man ta på dette?
aloha83 Skrevet 9. juli 2009 #2 Skrevet 9. juli 2009 Hei! Jeg har fått masse nupper på ryggen, og noen på brystet, samt de lekre kvisene i ansiktet. Tror ikke det er så mye du får gjort med det. Jeg bruker gode hudprodukter og en mild peeling hver dag, det hjelper noe, men de blir jo ikke borte med en gang heller. Lykke til!
Lykkebabis! Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Aha - det er ikke bare meg! Jeg har det helt likt - kviser i ansiktet og til og med på ryggen (hva i skjer, lille kropp, dette er vi ikke vant til), og masse nupper på hele brystet. I nakken også. Virker liksom som små talgkjertler. Vi får skylde på hormoner igjen, er det ikke det som er forklaringen på alt litt udefinert???
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #4 Skrevet 9. juli 2009 Ja det er gost på høre at det er flere. Og i ansiktet, blir kvitt en også kommer det 2 nye. Dermalogica har hjulpet meg masse i ansiktet, men hormonene stopper ikke at det kommer noen nye uansett. Vi får satse på at babyene er helt nydelige som stjeler vår skjønnhet nå:-)
Lykkebabis! Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 ja, den likte jeg. Babisene stjeler skjønnheten! Nydelig - da er det vel verdt det, da. Selv sitter jeg nå og prøver å få meg en time hos en ansikspleier idag (knapt vært på noe sånt før). En god rens og noen bra produkter gjør vel litt for selvfølelsen om ikke annet:-) Lykke til, jenter!
aloha83 Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Her går det også i Dermalogica! Har gått fra Solar defense booster spf 30 som er til å blande i dagkremen til oil-free matte block spf 20, selv om den er til fet hud og jeg ikke akkurat er plaget med det, så hjelper den veldig nå når det står på som verst. Ellers går det i kroppsskrubber fra Decleor og mild peeling til ansiktet fra Dermalogica. Pass på huden deres i sola, vi kan fort få pigmentflekker nå og det vil vi jo ikke ha! Jeg har en type hud som aldri blir rød, men blir fort og lett brun. Til tross for det bruker jeg aldri lavere faktor enn spf 20-25. Gjerne spf 30 når jeg får tak i det (blir fort utsolgt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå