Gå til innhold

overraske mannen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min jobber borte og jeg tenkte jeg skulle overraske han når han kom hjem igjen...

Vi har et bra sexliv, men jeg har lenge hatt lyst til å prøve noe nytt. Jeg har kjøpt et nytt sexy undertøysett, massasjeolje og en erotisk film, tenkte jeg skulle overraske han den kvelden han kommer hjem..

Har litt sommerfugler i magen, veldig spent på hvordan han kommer til å reagere, vi har ikke sett på erotiske filmer sammen tidligere, men håper virkelig at han liker overraskelsen min!!

høres det ut som en god ide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da blir han nok glad både på den ene og den andre måten! :)

Gleder meg til jeg får tilbake sexlysten og kan overraske mannen min litt jeg også!

Lykke til!!

• 1 måned senere...
Skrevet

Eg tenkte eg sku jøre det samme en dag , så eg gikk på kondomeriet å kjøpte dildo og analkuler , samt ett lite "søtt" antrekk som han likte godt på meg :P

Men han er jo minst like villig til å prøve nye ting som meg , så det å prøve sånne type leker på mannen er ikke så gale :) Så lenge han er med på det då vel å merke :P Eg er så heldig at eg fikk prøve både analkulene og dildoen min på han ;)

TURN ON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annbefales :D:D

Bare til å slå på stor trommen å slå deg løs ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...