Tnica Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Jeg skjønner at noen er veldig utålmodige etter å bli gravide, men det får da være grenser! Flere steder er det folk som NETTOPP har sluttet med piller/prevansjon og bare må høre med andre om hva de tror når mensen er én dag over, eller enda bedre; de venter mensen om en uke, men kan de allikevel være gravide?! Også disse som "kjenner liv" etter et 2-4 uker, SKJERPINGS!!! Kjøp en bok med bilder over fosterets utvikling uke for uke så skjønner dere kanskje at fosteret er knapt laget ennå! Langt mindre kan den føles, det er biologisk umulig!! Ærlig talt, det er lov å bruke hodet tilstross for at noen tydeligvis allerede har gått inn i ammetåken...
Tnica Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 8. juli 2009 Ser nå at overskriften ble litt feil, skulle vært: Tåpelige innelgg!
Diddels Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Helt enig. Og dette er voksne mennesker...
Fjomsa Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Hi hi - ja, jeg får også fnatt av disse som lever i sin egen lille rosa sky og er helt på tuppa.
Gjest Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 Veldig bra;-) Nok av de her inne...og jeg lo godt av innlegget ditt..;-) Er bare til å himle med øya noen ganger...
villemo26 Skrevet 14. august 2009 #8 Skrevet 14. august 2009 og ikkje minst: "kan noen blåse litt fosterstøv på meg??? så blir jeg nok gravid fortere"
lille frø, mor til to Skrevet 14. august 2009 #9 Skrevet 14. august 2009 Hvor har du lest om dette da? Ikke hørt noen som er så naive. Tror nok du er litt hormonelt i ubalanse.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. august 2009 #10 Skrevet 16. august 2009 tror nok ikke hun er i hormonell ubalanse du!! går du inn på ett visst forum så kryr det av sånne innlegg....uffa meg prøvd i 3pp og er såå redd for aldri å bli gravid..ja jøss....
Tnica Skrevet 17. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 17. august 2009 Nå husker jeg ikke hvor jeg fant alle disse trådene, men det er ikke noe jeg finner opp (dessverre!!). Bare les litt igjennom på de forskjellige forumene og så skal jeg love at du finner mange slike innlegg:) Og da har jeg ikke en gang tatt med de som spør etter andres erfaringer ang. spådamer som har spådd rett på at de skal bli gravide..
fru tekopp Skrevet 21. august 2009 #12 Skrevet 21. august 2009 Ta en titt på Bli gravid-forumet på Din baby. Mange som lurer på om de er gravide. De har jo tross alt hatt sex hver dag i eggløsningsperioden, og mensen er kanskje 2 timer forsinket..... osv..... Og "Tror dere jeg er gravid? Jeg har mensmurringer og litt vondt i ryggen, og ømme bryster. Kanskje litt kvalm også, når jeg kjenner veldig godt etter...." Er ikke dette symptomer på at mensen kommer????
septbaby09 Skrevet 26. august 2009 #13 Skrevet 26. august 2009 Hvis det er så jævlig irriterende er det vel bare å la være å lese det? Eller tar jeg feil?
Tnica Skrevet 26. august 2009 Forfatter #14 Skrevet 26. august 2009 Det er ikke alltid så lett å unngå vet du, det pleier ikke å stå som overskrift "dette er et slikt innlegg du synes er dumt". Men nå har jeg ikke sagt at det er "jævli irriterende", heller gitt uttrykk for at jeg synes det er lov å bruke hodet før en skriver ting som faktisk 1: er umulig å svar på 2: umulig kan ha skjedd Men for all del, noen ganger er det underholdende også, min venninne og jeg har ledd godt av noen av innleggene:)
septbaby09 Skrevet 27. august 2009 #15 Skrevet 27. august 2009 Vi har vel alle våre rettigheter her inne, så de må jo kunne skrive inn sine tanker og følelser, samt spørsmål som er helt fjerne i dine øyne, på lik linje som jeg syns du og dine innlegg virker arrogante og negative:) Fint du finner andres håp og frustrasjon underholdene:)
♥Madame_Mim♥ Skrevet 27. august 2009 #16 Skrevet 27. august 2009 Jeg er helt enig i denne. Og en annen ting er at jeg tror faktisk at noen av disse SAene som det står så mye om inne på 1.tri i realiteten er normal mensen... kan hende jeg tråkker noen på tærne nå, men jeg mener selvsagt ikke alle SA!! Har bare lagt merke til at det er mange SA som skjer ca rundt mensen, og da blir jeg litt misstenksom... Jeg har også ledd av en del av disse som tror at de er gravide. Melkespreng når man ser nyfødt baby f.eks før man i det hele tatt har testet positiv. Det må da være uhyre sjeldent?? hvertfall når man aldri før har fått barn??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå