Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner at noen er veldig utålmodige etter å bli gravide, men det får da være grenser! Flere steder er det folk som NETTOPP har sluttet med piller/prevansjon og bare må høre med andre om hva de tror når mensen er én dag over, eller enda bedre; de venter mensen om en uke, men kan de allikevel være gravide?!

Også disse som "kjenner liv" etter et 2-4 uker, SKJERPINGS!!! Kjøp en bok med bilder over fosterets utvikling uke for uke så skjønner dere kanskje at fosteret er knapt laget ennå! Langt mindre kan den føles, det er biologisk umulig!!

Ærlig talt, det er lov å bruke hodet tilstross for at noen tydeligvis allerede har gått inn i ammetåken...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser nå at overskriften ble litt feil, skulle vært: Tåpelige innelgg!

• 1 måned senere...
Skrevet

Helt enig. Og dette er voksne mennesker...

Skrevet

Hi hi - ja, jeg får også fnatt av disse som lever i sin egen lille rosa sky og er helt på tuppa.

Skrevet

Veldig bra;-) Nok av de her inne...og jeg lo godt av innlegget ditt..;-)

Er bare til å himle med øya noen ganger...

Skrevet

Go Tnica, Go..

Skrevet

og ikkje minst: "kan noen blåse litt fosterstøv på meg??? så blir jeg nok gravid fortere"

Skrevet

Hvor har du lest om dette da? Ikke hørt noen som er så naive. Tror nok du er litt hormonelt i ubalanse.

Skrevet

tror nok ikke hun er i hormonell ubalanse du!! går du inn på ett visst forum så kryr det av sånne innlegg....uffa meg prøvd i 3pp og er såå redd for aldri å bli gravid..ja jøss....

Skrevet

Nå husker jeg ikke hvor jeg fant alle disse trådene, men det er ikke noe jeg finner opp (dessverre!!). Bare les litt igjennom på de forskjellige forumene og så skal jeg love at du finner mange slike innlegg:)

Og da har jeg ikke en gang tatt med de som spør etter andres erfaringer ang. spådamer som har spådd rett på at de skal bli gravide..

Skrevet

Ta en titt på Bli gravid-forumet på Din baby. Mange som lurer på om de er gravide. De har jo tross alt hatt sex hver dag i eggløsningsperioden, og mensen er kanskje 2 timer forsinket..... osv..... Og "Tror dere jeg er gravid? Jeg har mensmurringer og litt vondt i ryggen, og ømme bryster. Kanskje litt kvalm også, når jeg kjenner veldig godt etter...." Er ikke dette symptomer på at mensen kommer????

Skrevet

Hvis det er så jævlig irriterende er det vel bare å la være å lese det? Eller tar jeg feil?

Skrevet

Det er ikke alltid så lett å unngå vet du, det pleier ikke å stå som overskrift "dette er et slikt innlegg du synes er dumt".

Men nå har jeg ikke sagt at det er "jævli irriterende", heller gitt uttrykk for at jeg synes det er lov å bruke hodet før en skriver ting som faktisk

1: er umulig å svar på

2: umulig kan ha skjedd

Men for all del, noen ganger er det underholdende også, min venninne og jeg har ledd godt av noen av innleggene:)

Skrevet

Vi har vel alle våre rettigheter her inne, så de må jo kunne skrive inn sine tanker og følelser, samt spørsmål som er helt fjerne i dine øyne, på lik linje som jeg syns du og dine innlegg virker arrogante og negative:)

Fint du finner andres håp og frustrasjon underholdene:)

Skrevet

Jeg er helt enig i denne. Og en annen ting er at jeg tror faktisk at noen av disse SAene som det står så mye om inne på 1.tri i realiteten er normal mensen... kan hende jeg tråkker noen på tærne nå, men jeg mener selvsagt ikke alle SA!!

Har bare lagt merke til at det er mange SA som skjer ca rundt mensen, og da blir jeg litt misstenksom...

Jeg har også ledd av en del av disse som tror at de er gravide. Melkespreng når man ser nyfødt baby f.eks før man i det hele tatt har testet positiv. Det må da være uhyre sjeldent?? hvertfall når man aldri før har fått barn??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...