Bettybu Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Glemte ett av sine 7 barn ...Hmmm, burde kanskje fått noen færre?? Hehe...
~sjiraff~ Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Det tror jeg er fortere gjort enn mange aner.. Håper og tror jeg aldri glemmer noen selv (har tross alt bare to), men i en stresset situasjon kan det skje den beste.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Jobbet som praktikant i en familie med seks barn for mange år siden... det var faktisk noen ganger at man ved middagsbordet plutselig så at en manglet... as in at de hadde glemt å hente på turn/fotball etc... he he... så det kan nok skje i de beste familier....
erteposen + 4 Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Jeg vet ikke hvilken sak det er snakk om, men vi er syv søsken selv og jeg tror de fleste av oss etter en viss alder har blitt glemt igjen:) Da jeg var 6 mnd tok pappa meg med på kontoret på kveldstid, i vogn selvsagt, og rundt midnatt kom han hjem uten meg. Jeg stod fint på gangen og sov fortsatt. Bare to min. unna, men vi ler godt av den. Mine foreldre hadde full kontroll på de minste barna, men de eldste måtte passe på å komme med selv ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå